سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سید مهدی خاموشی - سازمان اوقاف

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از برگزارکنندگان موفق رزمایش ضیافت همدلی و فعالیت‌های مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از مدیران ستادی و استانی و کارکنان این سازمان و هیات امنا و خدام بقاع متبرکه و همچنین متولیان موقوفات به علت برگزاری موفق رزمایش ضیافت همدلی و فعالیت‌های مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام تقدیر و تشکر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ ثُمَّ لا یُتْبِعُونَ ما أَنْفَقُوا مَنًّا وَ لا أَذیً لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ»

متأسفانه حوادث پی در پی اخیر همچون جاری شدن سیل و شیوع ویروس کرونا علاوه بر تلفات جانی که به همراه داشت آسیب اقتصادی زیادی را خصوصا متوجه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه و مردم خونگرم مناطق محروم کشورمان کرد.

در این میان ظرفیت‌های پنهان و استثنایی سنت دیرینه و جاودان وقف و کارآیی خدمات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بقاع متبرکه و جذب مشارکت‌های مردمی و خیران در قالب تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی در نقطه به نقطه میهمن اسلامی نشان داد که در بزنگاه حوادث عظیم که حتی نظام سلطه و ابرقدرت‌ها را با همه غرور کاذبشان به زانو درآورده، کاری می‌کند کارستان.

قطعا کار جهادگران عرصه سلامت و کسانی که به انحاء مختلف با همه آنچه در توان داشتند به یاری مردم عزیز کشورمان شتافتند و نگذاشتند بار مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی‌های اخیر کمر آنها را بیش از پیش خم کند آن قدر بزرگ و عظیم است که قلم جوهر کم می‌آورد و زبان لکنت می‌گیرد از اوج تقدیر و تشکری که باید به جا آورد.

با این حال بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر فروان خود را از مدیران ستادی و استانی و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه و هیات امنا و خدام بقاع متبرکه ، متولیان موقوفات و همه کسانی که به دعوت مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک به نیازمندان و اقشار کم‌درآمد جامعه لبیک گفتند و رزمایش ضیافت همدلی را به صورت موفقیت‌آمیز برگزار کردند، اعلام کنم.

سید مهدی خاموشی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha