جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اوقاف

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ناحیه دو اصفهان از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی و ۸۰۰ بسته بهداشتی توسط هیئت امنای امامزادگان شاخص، بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در قالب طرح «ضیافت همدلی» خبر داد.

به  گزارش  خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام در خصوص فعالیت های  بقاع  شاخص ناحیه دو اصفهان در زمان شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: به عنوان گام اول، ضدعفونی بقعه و ساختمان های اطراف پیش از تعطیلی آن، در دستور کار هیأت امنا قرار گرفت.

وی  ادامه داد: ضدعفونی معابر، خیابان ها و مراکز خرید اطراف امامزادگان  و تکرار آن به صورت چند روز یکبار و توزیع ماسک بهداشتی با همکاری بسیج و خادمین افتخاری از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این زمینه بود.

رئیس  اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان با اشاره به طرح ضیافت الهی که هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می شد، عنوان کرد: با توجه به بحران کرونا، امسال این طرح به نام ضیافت همدلی اجرایی شد.

بیدرام  اعلام کرد: از  بقاع متبرکه ابوالعباس خوراسگان ، امامزاده اسحاق ،امامزاده محسن (ع) و امامزاده مختار و موقوفه باغ مهدی خان ۸۰۰ بسته غذایی شامل برنج، رب گوجه، روغن، سویا، ماکارونی و ۸۰۰پک بهداشتی به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون  ریال بین نیازمندان و اقشاری که به واسطه ویروس کرونا آسیب دیده اند، توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha