جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هیئت فاطمیون

حوزه/ قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون قم ضمن قدردانی از مجاهدت های خادمان پویش های مردمی کمک های مؤمنانه، از رسانه ملی و خبرگزاری ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، قرارگاه جهادی هیئت فاطمیون قم بمناسبت برپایی پویش مردمی «علی یاوران» در ماه مبارک رمضان و طبخ و توزیع بیش از 130 پرس غذا میان نیازمندان، اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

خدمت به خلق موهبتی است که جز موحدان و بندگان صالح ربِ العالمین که محبوب و مسجود عرشیان اند را نشاید... .

مهربان خداوندگارمان را ساجد و شاکریم که در بطن آزمونی بس گران، بار دیگر ایمان، اتحاد، صلابت، صداقت، عشق به خلق و خدمت بی ادعا، خالصانه، پیشرو و شبانه روزی مجاهدان گمنام را شاهد بودیم که جز لبخند پروردگار متعال و رضایت ولیِ آخرینش ولی الله الاعظم «ارواحناله الفداه» را تمنا نکرده اند.

درود بی پایان بر شما که در این ایام گرانقدر ضیافت الهی و معنوی، نعمت تلاش و مجاهدت های مقدسِ یاری رسانی شامل حال و روزی شما شد و بدون هیچ چشم داشت مادی، تنها برای رضایت خداوند متعال و دستگیری همدلانه از میهمانان ماه خدا، به مجاهدت برخاستید که اجر و پاداش آن محفوظ و مستمر خواهد بود.

این اقدام خداپسندانه و مجاهدانه هیئات مذهبی بویژه هیئت فاطمیون استان قم، خادمین عزیز و همراهی خانواده های محترم آنان، پویش های مردمی و سایر افراد و گروه هایی که در این جریان الهی نقش و حضور داشتند، برآمده از دل بود و قطعا از مصادیق بارز آیه «تعاونوا علی البر و التقوی» است.

به رسم مقدس شکرگزاری، برخود لازم می دانم از حضور مخلصانه، عزم راستین و همت والایتان در تجلیِ جهاد فی سبیل الله در عرصه همدلی و کمک رسانی به هموطنان عزیز در ماه ضیافت الهی قدردانی نمایم.

این باور قلبی که قدرتان و اجرتان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است و بی شک زمینه ساز دریافت برکات و فیوضات الهی برای ملت عزیز و همیشه سرافراز ایران خواهد بود. مُهر رضایت و تفضلات ویژه حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه) را بر خِتام تقدیرنامه این جهادتان، آرزومندم. با این اعتقاد که جهاد همچنان باقی است و بار خدا هیچ وقت زمین نمی ماند، پس خوشا به حال مجاهدان سرو قامت و پولادین اندیشه ای که توفیق یابند و مسئولیت این بار را بر دوش گیرند.

همچنین، مراتب سپاس و قدردانی هزارباره خود و همکارانم را محضر مبارک اساتید و خطیبان ارجمند و معزز حجج اسلام والمسلمین سید حسین مومنی، مرتضی آقا تهرانی و حمید ملکی که ما را مستفیذ و سرشار از فیوضات معنوی نمودند، و نیز همراهی خالصانه، مجاهدانه و مقتدرانه سپاه و بسیج مستضعفین اعلام می دارم.

در پایان از حضور و همراهی مجدانه و خالصانه رسانه ملی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سپاسگزارم که با همیاری ارزشمند خود، روایتگر و تصویرگر تجلیِ مجاهدت های همدلانه و مردمی در این ایام مبارک بوده اند.

توفیق روز افزون تمامی همراهان عزیز را در مسیر الهی بیش از پیش و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفداه) از محضر رب العالمین خواستارم.

مهدی سلحشور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha