جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/توزیع بیش از 15 هزار کمک مؤمنانه یزدی ها در شامگاه میلاد امام حسن(ع)

حوزه/فعالیت‌های گسترده‌ای در قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه برای حمایت از نیازمندان آسیب‌دیده در بحران کرونا توسط کمیته امداد استان یزد صورت گرفت که در این زمینه مردم نیکوکار و خداجوی استان بیش از ۸ میلیارد تومان مشارکت نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال در ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح اطعام مهدوی خدمات ارزنده‌ای با مشارکت نیکوکاران یزدی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد که تعداد۱۴۲هزار  پرس غذای گرم به ارزش  یک میلیارد و۷۰۰میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: امسال در ماه مبارک رمضان تعداد ۶۴هزار  بسته معیشتی نیز به ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ تومان بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در طول ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خیمنی(ره)یزد با اشاره به اجرای موفق طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه ضیافت الهی گفت: ۲۵۲ حامی نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان یزد پیوستند و متعهد شدند ماهیانه مبلغی را به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha