جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسته های معیشتی تفت

حوزه/ خیران و هیئتی های شهرستان تفت و بسیجیان در مرحله اول و دوم، دوهزار و ۳۰۰ بسته معیشتی را بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع کردند که ارزش ریالی این بسته‌ها در مرحله اول سه میلیارد ریال و در مرحله دوم دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

حجت الاسلام محسن پاک طینت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: به منظور لبیک به پیام ولی فقیه حضرت امام خامنه ای، اعضای هیئت مکتب الشهدای تفت از ابتدای شیوع کرونا بدون تعطیلی و بلکه بیش از گذشته فعالیت های جهادی خود در سطح شهر را با ضد عفونی شبانه روزی معابر و اماکن آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به تعطیلی اصناف و آسیب دیدن اقشار مختلف، اعضای هیئت تصمیم گرفتند طرح کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را اجرا نمایند.

مسئول هیئت مکتب الشهدای شهر تفت ادامه داد: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب در سخنرانی زنده تلویزیونی برای راه اندازی پویش مؤمنانه در ماه رمضان، اعضای هیئت نور امید دیگری در دلشان روشن شد و با فعالیت مضاعف در میدان مبارزه با کرونا فعالیت های جهادی خود را تداوم بخشیدند.

حجت الاسلام پاک طینت تصریح کرد: در مرحله اول و دوم طرح رزمایش همدلی هیئت مکتب الشهدا شهرستان تفت مبلغ ۸۳ میلیون تومان  برای اهدا به نیازمندان جمع آوری کردند.

وی ادامه داد: در دو مرحله و در مجموع ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه شد که ارزش هر بسته معیشتی در مرحله اول یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و در مرحله دوم  هم دو میلیون ریال بوده است که توسط رابطان این هیئت در سطح شهرستان بین خانواده های شناسایی شده پخش شد.

مسئول هیئت مکتب الشهدای شهرستان تفت بیان کرد: در رزمایش رمضانیه که به همین منظور در تفت برگزار شد؛ امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، رئیس اداره اوقاف ، رئیس کمیته امداد، اعضای هیئت مکتب الشهداء، فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان تفت و... حضور یافتند.

برپایه این گزارش، در مجموع خیران و هیئتی های شهرستان تفت و بسیجیان در مرحله اول و دوم، دوهزار و ۳۰۰ بسته معیشتی را بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع کردند که ارزش ریالی این بسته‌ها در مرحله اول سه میلیارد ریال و در مرحله دوم دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha