پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قدس

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس شریف بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس شریف بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز فلسطین نیست،روز اسلام است.  امام خمینی(ره)

روز قدس میراث گرانبهای معمار کبیرانقلاب اسلامی است. روزی که تمامی خدعه ها و توطئه های جبهه شیطانی استکبار ودر راس آن صهیونیزم بین الملل رنگ می بازد و نقش برآب می شود.

انتخاب هوشمندانه امام راحل (ره)در این نامگذاری تاریخی که خود تاریخ ساز خواهد شد باعث گردید چهره این غده سرطانی در دنیا منفورتر از دیروزش باشد.

فلسفه روز قدس در آینه اندیشه امام(ره) پایان بخشیدن به تمامی ظلم ظالمان و مستکبران بر مستضعفان جهان است و نماد و تبلور ظلم ظالم،اشغال بیت المقدس شریف و سرزمین آبا و اجدادی فلسطینیان توسط قدمهای منحوس صهیونیستهای کودک کش می باشد.

امروز بعداز گذشت چهار دهه از این نامگذاری راهبردی و میمون ملتهاب خسته از ظلم و مستضعفان جهان بطور خاص و همه مردم جهان بطور عموم پی به چهره منحوس و پلید رژیم اشغالگر قدس برده اند اوضاع امروز منطقه غرب اسیا  و بخصوص جبهه مقاومت اسلامی این نوید را به ملت مسلمان فلسطین  میدهد که این رژیم اشغال گر  درحال سپری کردن سالهای آخر عمر ننگین خود می باشد.

این سیل خروشان که به راه افتاده و چهل سال است که طی مسیر می کند ریشه ظلم را خواهد خشکاند و در این راه از تقدیم و قربانی کردن عزیزترین کسانش همانند شهیدان سلیمانی و ابومهندس عزیز و هزاران نفر از این فلسفه عشق دریغ نخواهد کرد.

و در آخر مدعیان و منادیان دروغین حقوق به اصطلاح بشر آمریکایی که داعیه صلح و همزیستی مسالمت آمیزدر جهان را دارد چشمان خود را همچنان برجنایت هاو اقدامات هولناک رژیم کودک کش صهیونیس بسته اند بدانند که "فلسطین پاره تن اسلام است" و وعده صادق خداوند یعنی بازپس گیری آنان نزدیک شده است و دور نیست آن زمان که نام و نقشه رژیم اشغالگر قدس یعنی اسرائیل از صفحه روزگار و صفحه نقشه های جغرافیایی محو شود.

"نصرمن الله و فتح القریب"

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha