پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسابقه

حوزه/مسابقات فرهنگی هنری به مناسبت ماه رمضان و فرارسیدن روز جهانی قدس و سوم خرداد در مدارس علمیه خواهران حضرت سید الشهداء و مرکز آموزش عالی حوزوی خواهران امام حسین(ع) یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، به مناسبت ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس و سوم خرداد، فصل دیگری از مسابقات مدارس علمیه خواهران استان یزد به صورت مجازی رونمایی شد.

*مسابقه مجازی قرانی

مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران امام حسین (ع) سطح سه(ارشد) مسابقه مجازی را با عنوان «دو دقیقه در محضر قرآن و عترت» را از مباحث سخنرانی استاد منصوره شاکری در ایام ماه مبارک رمضان که به صورت مستمر در کانال این مدرسه در ماه رمضان منتشر شده است؛ برگزار می نماید.

بر اساس این گزارش، آخرین مهلت پاسخگویی وارسال آن به واحد فرهنگی این مدرسه علمیه  ۹۹/۳/۱۵ با ارسال در پیام رسان ایتا و به شماره ۰۹۱۳۸۵۱۶۱۵۷ همراه با جوایز ارزنده با قید قرعه اعلام شده است.

*مسابقه کاریکاتور با موضوع روز قدس

واحد فرهنگی مؤسسه آموزش  عالی حوزوی خواهران امام حسین (ع) یزد مسابقه فرهنگی هنری دیگری را با موضوع روز قدس در قالب کاریکاتو برگزار می نماید

آخرین مهلت ارسال آثار ۹۹/۳/۱۵ در پیام رسان ایتا و به شماره ۰۹۱۳۸۵۱۶۱۵۷ همراه با اهدا جوایز به برگزیدگان اعلام شده است.

*مسابقه به مناسبت روز قدس وسوم خرداد


مدرسه علمیه خواهران حضرت سیدالشهداء( ع) سطح دو شهر یزد مسابقه ای را به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس و نیز سوم خرداد با قرار دادن یک تصویر برگزار می کند.


شرکت کنندگان می توانند مفهوم تصویر بالا را در دو جمله مرتبط به هم  بنویسید که مهلت شرکت در این مسابقه مجازی تا ۱۵ خرداد۹۹ تعیین شده است و به بهترین جمله ها جوایزی اهدا می شود.

برپایه این گزارش، مسابقات مختلف دیگر با موضوعات گوناگون و به مناسبت های مختلف تا پایان نیمسال تحصیلی جاری در مدارسه علمیه خواهران استان یزد ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha