جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س)كلاردشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام‌الله علیها) کلاردشت گفت: روحانیت اصیل شیعه سازش‌ ناپذیرترین مجموعه‌ایی است که در برابر خطر اسرائیل غاصب بدون هیچ‌گونه مسامحه‌ای مقاومت کرده است.

خانم زهرا بحر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران گفت: روحانیت اصیل شیعه در جهت انجام وظیفه‌ی شرعی خود در خصوص قضیه‌ی فلسطین، از همان ابتدا پیش‌قدم بوده است و دقت در اهداف و مواضع رهبران دینی و مقایسه‌ی آن‌ها با آمال امروزی آن‌ها، ما را مطمئن می‌سازد که این قشر در برابر صهیونیسم بدون هیچ‌گونه تأمل و سازشی از خود واکنش نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه و مبنای دین مبین اسلام به وجود آمده است و بر همین اساس، حمایت از منافع ملت‌های مظلوم مسلمان از اولین شعارهایی بوده که توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مطرح‌شده است.
 

آرمان امام خمینی در خصوص روز قدس سبب جهانی‌شدن این مسئله شد

مدیر مدرسه علمیه خواهران کلاردشت اعلام کرد: آرمان امام خمینی(قدس سره) جان تازه‌ای به پیکر انتفاضه دمید و ابتکار تعیین جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان «روز جهانی قدس» سبب ماندگاری مسئله‌ی فلسطین شد که پس از ارتحال آن حکیم الهی، پرچم این آرمان‌خواهی بر دوش خلف صالح ایشان، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) قرار گرفت.

 وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل جمهوری اسلامی به معنای قانع شدن به امور داخلی و فراموشی امور کشورهای دیگر به‌خصوص مسلمانان و مظلومان جهان نیست و تا وقتی‌که غده‌ی چرکین در دل سرزمین‌های اسلامی و عربی به نام دولت غاصب اسرائیل وجود دارد، ما نمی‌توانیم احساس پیروزی کرده و ساکت بنشینیم.

 بحر کاظمی، روز جهانی قدس را مهم عنوان کرد و گفت:  فرار رسیدن روز جهانی قدس، وظیفه‌ی مبرم پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را بار دیگر با تأکیدی بیشتر از همیشه به مسلمانان غیور جهان یادآوری می‌کند و ما معتقدیم که ملت‌های مسلمان، در هر نقطه از دنیا که هستند، اگر تصمیم بر ایستادگی برای اسلام و نصرت آن داشته باشند پیروز خواهند شد.
 

آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل به‌زودی محقق خواهد شد

 وی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه کلاردشت به مردم غزه، مردان وزنان مظلوم و مقاوم و کودکان معصوم و غنچه‌های پرپر شده فلسطین تجدید بیعت همکاری و همراهی کرده و یقین دارد که بر اساس وعده رهبر معظم انقلاب، آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل از وقایع حتمی خواهد بود و امیدواریم که ما نیز آن روز طلایی را ببینیم و به امامت ایشان در قدس، نماز برپا کنیم.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha