پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) بابل

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل گفت: خواهران طلبه تا ریشه‌کن کردن ویروس منحوس کرونا و تحقق آرامش در جامعه پابه‌پای کادر درمان خدمت خواهند کرد.

خانم زینب روحانی راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به کمک‌های طلاب در روزهای کرونایی و کمک به جلوگیری از شیوع این ویروس، بیان کرد: بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل خود را جدا از سیل عظیم کمک‌ها و اقدامات برای مبارزه با کرونا ندانسته و این روزها با وجود تعطیلی مدارس علمیه، مثل دیگر گروه‌های جهادی و اقشار مختلف جامعه برای مقابله با بیماری کرونا بسیج شدند.

وی افزود: گروهی از خواهران طلبه علاوه بر اقدام به راه‌اندازی کارگاه خانگی تولید ماسک، در پایگاه‌های بسیج به تولید ماسک و تهیه لباس‌های کادر درمانی بیمارستان مشغول شدند و گروهی نیز در راستای عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انجام غسل و کفن دست‌به‌کار شده و برای تغسیل اموات کرونایی داوطلبانه به میدان آمدند.

روحانی راد با اشاره به توزیع بسته معیشتی و بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند، تصریح کرد: خواهران طلبه این مدرسه علمیه، همواره در اعیاد متعدد، این بسته‌ها را میان خانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کردند و امسال نیز با شیوع کرونا، افراد نیازمند شناسایی و سبدهای کالا میان آن‌ها توزیع شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل فعالیت در فضای مجازی با هدف آگاهی بخشی به مردم و تقدیر از کادر درمانی را از دیگر عرصه‌های خدمت بانوان برشمرد و اظهار کرد: خواهران طلبه تا شکست کامل این ویروس منحوس و تحقق آرامش جامه پا به‌ پای کادر درمان در کنار مردم و نیازمندان خدمت کرده و بار دیگر ثابت می‌کنند روحانیت در طول تاریخ، از مردم و در کنار مردم بوده و هر جایی نیاز به حضور آن‌ها باشد، برای کمک به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها، همدلی، مهربانی، همرنگی، همکاری، کار جهادی و همه مفاهیم مرتبط با آن، ارزش و جایگاه دیگری در ذهن ملت ایران دارد، روزهایی که در هشت سال دفاع مقدس هزاران بار آن را تجربه کردیم و امروز وظیفه همگان است تا اجازه ندهیم این روحیه در گذر زمان رو به فراموشی رود.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha