پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اختتامیه دومین جشنواره علامه حلی (ره) استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان از افزایش سطح کمی و کیفی آثار ارسالی به دومین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه ایلام خبر داد و از زحمات همه دست اندرکاران این جشنواره تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی (ره) ایلام با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، تبعیت و تأسی از رهبر معظم انقلاب در حمایت همه‌جانبه از مقاومت برای تحقق آرمان و رهایی فلسطین را وظیفه همگان دانست.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه های علمیه، افزود : باید زمینه ای فراهم شود که در زمینه مسئله فلسطین و موضوع صهیونیسم شناسی پژوهش های بیشتری صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به اهتمام علمای گذشته به تحقیق و پژوهش، ادامه داد: علمای هر عصری با زحمات طاقت فرسایی که در امر ترویج دین کشیدند، چراغ روشنی برای مردمان روزگار خویش بوده اند.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند «فضای مجازی به اندازهٔ اصل انقلاب اهمیت دارد»، اظهار کرد: با استفاده صحیح از ظرفیت فضای مجازی می توانیم معارف دین مبین اسلام را به مردم دنیا که این روزها بیشتر از گذشته تشنه معنویت هستند، انتقال دهیم.

 حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان از افزایش سطح کمّی و کیفی آثار ارسالی به دومین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه ایلام خبر داد و از زحمات همه دست اندرکاران این جشنواره تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha