جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در جلسه شورای سیاستگذاری پنجمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران این جشنواره، گفت: در سال گذشته استقبال خوبی از جشنواره علامه حلی(ره) شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا صبح امروز در جلسه شورای سیاستگذاری پنجمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران این جشنواره، گفت: در سال گذشته استقبال خوبی از جشنواره علامه حلی(ره) شد  و با همراهی اساتید و طلاب حوزه علمیه قزوین این جشنواره به خوبی برگزار شد که جای تقدیر دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: همه طلاب و اساتید پژوهش را جدی بگیرند و انجام آن را وظیفه و رسالت مهم خود بدانند، زیرا مطالبی به دست آمده از پژوهش در یک علم موجب پویایی و پیشرفت آن علم خواهد شد.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا دقت در بررسی آثار تحویل داده شده به جشنواره را مهم دانست و بیان کرد: داوران باید در غربالگری آثار دقت کافی را داشته باشند و روند غربالگری و ارزیابی باید به نوعی انجام شود که افراد شرکت کننده ضمن آگاهی از نمرات و نقاط ضعف مقاله خود، راهنمایی های لازم را در راستای پیشرفت فرایند پژوهشی دریافت کنند.  

نقاط قوت و ضعف جشنواره بررسی شود 

در ادامه حجت الاسلام محمدرضا سبحانی نیا با بیان اینکه نقاط قوت وضعف آثار ارسالی مدنظر کارشناسان و ارزیابان قرار گیرد، گفت: مسئولان برگزاری جشنواره باید از تجربیات سال های قبل در خصوص جشنواره بهره لازم را برده و این تجربیات به صورت تخصصی و کاربردی در این جشنواره لحاظ شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سرفصل ها و موضوعات مهم جشنواره باید از سوی دست اندرکاران به اساتید اطلاع رسانی شود و انتظار می رود دست اندرکاران جشنواره با بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره زمینه را برای بازدهی بیشتر پژوهش ها و پیشرفت طلاب در زمینه تحقیق، برای سال های بعد فراهم کنند.

ارسال ۲۳۲ اثر به جشنواره علامه حلی(ره) قزوین

در ادامه حجت الاسلام وحید هاشمی، دبیر جشنواره علامه حلی(ره) قزوین ضمن قدردانی از تلاش‌ها و حمایت های مدیر حوزه علمیه قزوین در برپایی اختتامیه سال گذشته جشنواره، گفت: در سال گذشته اختتامیه این مراسم به خوبی برگزار شد که امیدواریم امسال هم به دلیل شرایط بیماری کرونا بتوانیم بهتر و هماهنگ تر از سالهای گذشته این جشنواره را برگزار کنیم.

وی افزود: تا به امروز ۲۳۲ اثر به دبیر خانه جشنواره علامه حلی(ره) قزوین ارسال شده که ۸۶ اثر برای حوزه علمیه برادران و ۱۴۶ اثر از حوزه علمیه خواهران است.  

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: ۳۱ خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است که در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha