سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: گروه‌های مردمی نیز مبلغ اسلام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا و جمعی از طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، تشکل‌های دینی و قرآنی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌ها در نظام اسلامی، مردم هستند و در میان مردم گروه مستضعفان به عنوان ولی نعمتان جایگاه ویژه ای دارند و برای ما اهمیت دارند.  

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: تبلیغ و تبیین اسلام ناب محمدی نباید به دلیل سوء مدیریت‌ها و یا غفلت از مسائل اجتماعی مغفول بماند و ما رسالت داریم تبلیغ دینی را جدی بگیریم.

وی ادامه داد: گروه‌های مردمی نیز باید مبلغ اسلام باشند و دستگاه‌های حاکمیتی به عنوان خادم و پشتیبان عمل کنند تا کارها به نتیجه برسد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی بیان کرد: در مقابله با دشمن نباید فقط به تجهیزات تبلیغی، رسانه‌ای و نظامی دشمن توجه کرد بلکه اگر بخواهیم بر دشمن غلبه کنیم لازم است به صف خودی و امکانات و توان خود نیز نگاه کرد تا با برنامه و اتکال به خداوند بر دشمنان غلبه کرد.  

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان، بیان کرد: جریان انقلابی باید قدردان خدمت‌گزاران نظام باشد تا فرهنگ قدردانی و سپاس فراموش نشود.

در ادامه حجت الاسلام زهرایی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین تقویت جبهه انقلاب فرهنگی و تلاش برای فعالیت های مؤثر فرهنگی و هم افزایی با مجموعه مدیران ادارت به خصوص نماینده ولی فقیه در استان را از جمله اهداف و برنامه هایش در این نهاد دانست.  

در پایان مراسم از خانواده طلبه شهید مدافع حرم حجت اسدی و سرهنگ شهید مدافع حرم حمید محمدرضایی تجلیل شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۱۰ ساله حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیرکل سابق، محمد جواد زهرایی که در مسئولیت‌های استاد مشاور حوزه علمیه قم، مشاور فرهنگی مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم، مسئول مرکز مشاوره و مرکز خانواده سپاه قزوین خدمت کرده است، به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha