شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ایمان، تقوا و تسلیم، عوامل موفقیت انسان در کارهای جمعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: در جامعه ایمانی ورود و موفقیت در کارهای جمعی نیازمند ایمان، تقوا و تسلیم است و این دستورالعمل قرآنی در کنار ارتباط جدی با خداوند انسان را سربلند کرده و به موفقیت می‌رساند.

وی تصریح کرد: هر کاری خدایی شود، ماندگاری و اثرگذاری پیدا می‌کند و هر کاری وصل به انسان شود و منیّت‌ها به میان بیاید، ماندگاری و اثرگذاری پیدا نمی‌کند و حوزه تبلیغات اسلامی از جمله حوزه‌هایی است که بسیار نیازمند این معناست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در ابتدای این دیدار بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به خاطر حمایت‌هایی که از نهادهای انقلابی و فرهنگی و ایجاد اتفاق و اتحاد بین نیروهای انقلابی دارد، قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: کار خود را در حوزه تبلیغات اسلامی بسیار جدی گرفته‌ایم و وظیفه طلبگی و شرعی خود می‌دانیم که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم و این مهم را حق مردم مؤمن ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌دانیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز زمان آن نیست که زمان سپری شود، بدون آن‌که منشأ اثر باشیم، باید تلاش کنیم تا نسل جدید را به درستی رهبری و هدایت کنیم و تبلیغات اسلامی بازوان محکمی در کنار عالمان دین برای تحقق این معناست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی را بر عهده تبلیغات اسلامی گذاشته‌اند و ان‌شاءالله با حمایت‌های نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان‌ها بتوانیم این رسالت‌ها را در هر استان به خوبی پیش ببریم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی جهت تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha