جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی

امام جمعه قزوین در گردهمایی ائمه جمعه گفت: نمایندگان مجلس و مسئولان توسعه اشتغال را با جدیت دنبال کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه بوئین زهرا برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون در مقابله با بیماری کرونا و در عرصه خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها، غسل، کفن، دفن، نماز میت اموات کرونایی و مواسات حضور جدی داشتند و در کنار اقشار دیگر مردم از آسیب‌ دیدگان حمایت کردند.  

وی با بیان اینکه در کشور ما برای مقابله با کرونا انقلابی به پا شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها در مقابله با کرونا با مشکلات بسیار عظیمی مواجه شدند اما در کشور ما به برکت پشتوانه‌های دینی و الهی، اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بحران را به درستی مدیریت کردند.  

امام جمعه قزوین بیان کرد: مساجد پایگاه کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ایام کرونا بود و ان‌شاءالله این فرآیند ادامه می‌یابد و در مسیر توانمندسازی نیازمندان گام‌های جدی‌تری برداشته می‌شود.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حضور نفتکشهای ایرانی در ونزوئلا، اضافه کرد: علی‌رغم همه تهدیدهای آمریکا، نفتکش‌های ایرانی وارد کشور ونزئولا شدند و خفت و خواری برای آمریکا به بار آمد و این اتفاق عزت و اقتدار را برای ایران و ونزوئلا به همراه آورد.  

وی تأکید کرد: حضور نفتکش‌های ایران در ونزوئلا در حقیقت سیلی محکم انقلاب اسلامی بر چهره کریه استکبار و تحقیر تحریم‌های آمریکا است و موجب شد که پوشالی بودن قدرت آمریکا بیش از گذشته برای مردم دنیا نمایان گردید.  

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بر ایجاد اشتغال برای جوانان تأکید کرد و گفت: باید نمایندگان مجلس و همه مسئولان علاوه بر اهدای بسته‌های معیشتی در زمان اضطرار، اشتغال را هدف اصلی خود قرار دهند و این موضوع را با جدیت دنبال کنند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha