جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: نمایندگان مجلس یازدهم از همین امروز برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و جوانان گام های اساسی بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در نشستی با جمعی از فعالان عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آغاز به کار مجلس یازدهم، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این پیام  مطالب گرانسنگی نسبت به مجلس و نمایندگان مطرح کردند که باید اولویت جدی نمایندگان مجلس قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود: مجلس انقلابی راهگشای مسائل و مایه عزت و اقتدار کشور است و این نهاد تصمیم ساز در کشور امروز به عنوان یکی از ارکان مدیریت امور کشور نقش تاثیرگذاری در سیر حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی ایفا می کند.

وی ادامه داد: اگر روحیه بسیجی و کار جهادی مبنای عمل نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد، بدون شک راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کشور  است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: آنچه برای  نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید دارای اهمیت باشد اصلاح برخی قوانین است تا نظارت ها بر دستگاه ها دقیق تر انجام شود و جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن تبریک به نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: خوشبختانه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایندگانی از جنس مردم و دارای روحیه جهادی و انقلابی انتخاب شدند که باید از همین امروز برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و جوانان گام های اساسی بردارند.

 استاد حوزه علمیه قزوین گفت: در دوره دهم مجلس شورای اسلامی برخی نمایندگان به خوبی به رسالت نمایندگی عمل نکردند و کوتاهی هایی نسبت به معیشت و وضعیت اقتصادی و مسائل سیاسی انجام شد که باید در این دوره تجربیات گذشته تکرار نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha