جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: طلاب خواهر استان قزوین در کنار دیگر نیروهای جهادی با تولید ماسک، تأمین مواد ضدعفونی و بسته‌های فرهنگی، احساس مسئولیت کرده و وارد کار شدند تا سهمی هر چند ناچیز در کمک رسانی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن قدردانی از مشارکت مردم در رزمایش کمک مؤمنانه، بیان کرد: لبیک به ندای رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه از سوی مردم ولایت‌مدار ایران، ایثار مردم در روزهای سخت را به نمایش گذاشت.

وی افزود: رزمایش همدلی مؤمنانه حرکت بسیار ارزشمند و ماندگاری است که از سوی اقشار مختلف مردم صورت گرفت و چه خوب است این حرکت ادامه دار باشد تا بلکه هیچ نیازمندی در سطح جامعه باقی نماند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین ضمن تقدیر از کادر درمانی بیمارستان و مراکز درمانی، بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا که گروه‌های مختلف جامعه را تحت تأثیر قرار داد در یک اقدام جهادی و انقلابی شاهد ایثارگری کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی بودیم که در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند.

حجت الاسلام کاظم لو با اشاره به مشارکت فعال حوزه علمیه خواهران در کمک رسانی به بیماران کرونا، اظهار کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین در کنار دیگر نیروهای جهادی با تولید ماسک، تأمین مواد ضدعفونی و بسته‌های فرهنگی، احساس مسئولیت کرده و وارد کار شدند تا سهمی هر چند ناچیز در کمک رسانی ایفا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha