پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: همیاری و تعاملی که این روزها در مسیر مقابله با کرونا بین مردم و مسئولان شکل گرفته ستودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از کادر درمانی استان قزوین، گفت: کادر درمانی و پزشکی بیمارستان ها و مراکز درمانی جهاد کردند و اگر مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان نبود خدا می داند کار چقدر بالا می گرفت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین افزود: در شرایطی که بیماری کرونا تمام جهان را تحت تأثیر قرار داده مردم باید با خودمراقبتی و خودداری از حضور در مکان های شلوغ و پرجمعیت و رعایت بهداشت فردی کمک حال کادر درمانی باشند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

وی ادامه داد: همیاری و تعاملی که این روزها در مسیر مقابله با ویروس کرونا و در جهت همدلی مؤمنانه بین شهروندان و مسئولان استان شکل گرفته ستودنی است که در این زمینه قدردان تعهد، نوع‌دوستی و مسئولیت‌پذیری مردم هستیم.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش های سازمان ها و مؤسسات مردم نهاد، گروه های جهادی، بازاریان، اصناف، روحانیت و تمام کسانی که در روزهای سخت مقابله با کرونا در کنار کادر پزشکی و درمانی از هیچ تلاشی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا دریغ نکردند قدردانی کرد.

در ادامه دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طلاب و روحانیت حوزه علمیه قزوین از همان زمان شیوع ویروس کرونا به میدان آمده و صحنه های زیبایی را رقم زدند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدامی مؤثر برای کنترل بیماری کروناست و در صورت رعایت نکات بهداشتی و خودداری مردم از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت شاهد ریشه کنی این ویروس خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha