شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: مردم انتظار دارند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چند وقت یک بار پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را مرور و بازخوانی کنند تا ببینند چقدر به توصیه های رهبری عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین به آغاز به کار مجلس شورای اسلامی پرداخت وگفت: به فرموده امام راحل مجلس در رأس امور است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین، با اشاره به اینکه این سخن مقام معظم رهبری  که فرموده اند: «مجلس شورای اسلامی جایی است که امید ملت ما به آن نقطه است»، عنوان کرد: مردم امید به مجلس بسته اند و منتظرند ببینند مجلس چقدر گره گشای مشکلات مردم است.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: انتظاراتی که مردم از وکلای خود دارند همان چیزی هایی است که در ایام انتخابات، نمایندگان در شعارهای انتخاباتی به مردم وعده داده و تعهد کرده اند که وکیل مردم باشند و به جای مردم در مجلس شورای اسلامی سخن بگویند.

وی ادامه داد: مردم از وکلای خود انتظار دارند صداقت داشته  باشند و از جناح بازی پرهیز کنند و به فکر مردم باشند نه ثروت اندوزی.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید جلوی هرگونه رانت و فساد اقتصادی را بگیرند و به مردم اطمینان دهند که برای دفاع  از حقوق آنها تا پای جان خواهند ایستاد.

وی اذعان داشت: نمایندگان ارتباط دو سویه با مردم داشته باشند و رسیدگی به درخواست های آنان را بیش از ادوار گذشته مورد توجه قرار دهند، چرا که این ارتباط دو سویه هم حل مشکلات مردم را تسهیل می کند، هم رضایتمندی جامعه از نظام اسلامی را به خوبی تضمین می کند و هم موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان کشور می شود.

حجت الاسلام صفی خانی بیان کرد: مردم انتظار دارند نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چند وقت یکبار پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را مرور و بازخوانی کنند تا ببینند چقدر به توصیه های رهبری عمل کرده اند.

وی افزود: نماینده ای ولایی است که به نصایح و توصیه های رهبری جامعه عمل بپوشاند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha