جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: خطابه های امام راحل نشان دهنده این است که فلسطین و قبله اول مسلمین در دستور کار امت اسلامی است، امروز نیز رهبر معظم انقلاب در صف مقدم مبارزه با اسرائیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله هاشم حسینی بوشهری در شورای اداری استان قم که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، با اشاره به روز جهانی قدس با بیان اینکه با اعلام امام راحل مردم آزاده دنیا پای فلسطین ایستادند، عنوان کرد: امیدواریم فرجام کار کسانی که با فلسطینیان همراه هستند، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی مردم فلسطین باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با وعده بالفور که توسط انگلیس شکل گرفت و توسط آمریکا و روس تزار حمایت شد، در منطقه غرب آسیا تشکیل شد و در این دوره مصیب های بسیاری بر مردم مظلوم فلسطین گذشت؛ انقلاب اسلامی ما آرمان رهبر فقید را در مسئله فلسطین دنبال کرده است.

امام جمعه قم گفت: خطابه های امام راحل نشان دهنده این است که فلسطین و قبله اول مسلمین در دستور کار امت اسلامی است، امروز نیز رهبر انقلاب در صف مقدم مبارزه با اسرائیل هستند.

آیت الله حسینی بوشهری مطرح کرد: امیدواریم که دولت های اسلامی سر عقل بیایند و دست از خیانت های آشکار و پنهان خود بردارند؛ چرا که همکاری آن ها با رژیم غاصب اسرائیل خیانت محض است.

وی ادامه داد: خرمشهر امروز می درخشد و دشمن یقین پیدا کرد که با همه توانی که دارد، نمی تواند در مقابل ملت ایران کوچک ترین اقدامی را انجام دهد.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در عملیات بیت المقدس 16 هزار کشته و 19 هزار اسیر از دشمن رقم خورد، در این عملیات با فتح خرمشهر زمینه ای فراهم شد برای اینکه جنگ تحمیلی به پایان برسد.

آیت الله حسینی بوشهری عید فطر را موردتوجه قرار داد و بیان کرد: طبق کلام امیر مومنان علی(ع) هر روزی که انسان به معصیت مبتلا نشود، آن روز عید است.

وی با بیان اینکه پزشکان و کادر درمان ما حدود سه ماه در صحنه بوده اند، مطرح کرد: مسئولان تصمیم گیر ما نیز با تدابیر خود به کشور آرامش بخشیدند و امروز ما نسبت به کشورهای زیادی، آرامش بیشتر داریم.

امام جمعه قم تصریح کرد: بعد از اینکه رهبر انقلاب رزمایش مواسات مومنانه را مطرح کردند، مردم به طور چشمگیر در صحنه حضور پیدا کردند و به نوعی ملت در کنار دولت قرار گرفت.

آیت الله حسینی بوشهری مطرح کرد: جایگاه مجلس شورای اسلامی را در انقلاب رفیع دانست و افزود: ممکن است بین نمایندگان قم اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، اما درباره خدمت به قم اختلاف نظری بین نمایندگان استان ندیده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha