پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت روز قدس

حوزه/ بسیج طلاب آذربایجان‌غربی با صدو بیانیه‌ای، تنها راه‌حل مسئله فلسطین را بازگشت تبعید شدگان فلسطینی و برگزاری همه‌پرسی به‌منظور تعیین نوع حکومت با مشارکت همه مسلمانان، مسیحیان و یهودیان فلسطینی دانست.

به گزارش خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی به مناسبت روز قدس و سوم خرداد ماه، سالروز آزادی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیْم

روز قدس، روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان است.

رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی

روز قدس، روز وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است که براساس شناخت و اهمیّت مسأله فلسطین، حرکتی بزرگ در مقابله با رژیم غاصب وجعلی صهیونیستی، ایجاد می‌کند و نفسی تازه در کالبد مقاومت و انتفاضه می‌دمد.

روز قدس روز فریاد ملل مسلمان و غیر مسلمان بر سر رژیمی سفّاک است که حقوق انسان‌ها را نادیده و از هیچ ظلمی برای بقای خویش، فروگذار نمی‌کند، جنایت‌هایی که با پشتیبانی دولت‌های غربی بخصوص آمریکای خبیث و با پشتوانه‌ی سکوت و همراهی برخی دولت‌های عربی و منطقه‌ای، صورت می‌پذیرد. روز قدس روزی است که امت اسلام با انگیزه و روحیه‌ای مضاعف‌ و وحدت برآمده از عقیده، مسیر پیروزی بر این غده‌ی سرطانی را هموار و تا محو و نابودی آن پیش می‌رود.

امروز با توسعه ابزارهای ارتباطی و نزدیک‌تر شدن جوامع بشری، درک بهتری از فجایع و مصیبت‌ها در میان انسان‌ها به وجود آمده است، از سوی دیگر نزدیکی افزایش ارتباط جوامع با یکدیگر تهدیدات جدیدی را به بشر تحمیل نموده است. همچنان که در ماه‌های اخیر ، ویروس کرونا، هراسی کم سابقه میان مردم همه کشورها پدید آورده و درک عمیق تری از مفهوم هم سرنوشتی انسان را رقم زده و موجبات تلاش آدمیان برای همگرایی واتحاد در مقابل مصیبت‌های ناشی از  فقر و تبعیض و تجاوز و جنگ را به دنبال آورده است.

همچنین با بازخوانی و ترسیم روزآمد این رخداد سرنوشت ساز و سترگ (فتح خرمشهر) برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه و الهام بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی قرار خواهد داد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی آمادگی خود را اعلام می‌دارد برای فتح خرمشهرهای پیش رو با تمام قوا آماده ایم و در این راستا، تاسی به فرهنگ عاشورایی ایثار و جهاد و شهادت و حرکت در مسیر خون سرخ شهیدان والامقام به‌خصوص شهدای بزرگوار روحانی را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار می‌دهند. همچنین ضمن درود به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و توانمند جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای، تأکید می‌کند مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و تنها راه‌حل مسئله فلسطین بازگشت تبعید شدگان فلسطینی و برگزاری همه‌پرسی به‌منظور تعیین نوع حکومت با مشارکت همه مسلمانان، مسیحیان و یهودیان فلسطینی است.

از خدای متعال پیروزی عاجل مردم مظلوم فلسطین را تقاضا می‌کنیم و بر این باور هستیم که به طور قطع پیروز نهایی این مبارزه چندین ساله ملت شریف و بلند قامت فلسطین خواهد بود.

ان شاءالله

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha