جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیانیه

حوزه/مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به مناسبت روز قدس و دفاع از حق مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین بیانه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان به مناسبت روز قدس و دفاع از حق مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اعلام روز قدس از حرکتهای تهاجمی جمهوری اسلامی در مقابل نقشه حذف فلسطین بود.
امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)

حضرت امام خمینی (ره) با درک درست از نقشه‌های شوم استعمارگران غربی، بر این باور بودند که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، همانند یک غده سرطانی در پیکره ی جهان اسلام نقشی فتنه انگیزانه، تخریب گرانه و آسیب رسان داشته که بر این اساس باید ریشه کن گردد. جمله راهبردی و جهت دهنده امام راحل(ره) مبنی بر اینکه، «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد»، از پشتوانه اسلامی و ارزش‌های انسانی برخوردار است. دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم، دارای ارزش ذاتی بوده و در تمامی مکتب‌ها و ادیان توحیدی، یک فضیلت به شمار می‌آید.

بر این اساس ما اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان اعلام می داریم که اگرچه با وجود شرایط خاص امسال، حضور فیزیکی در صحنه میسر نیست اما هیچگاه از آرمان آزادی فلسطین و شکست امپریالیسم جهانی حتی یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین ابراز می نماییم.

اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ‌# IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 1
    البته اضافه کنم آمریکا و اسرائیل باهمدیگه باید از صفحه روزگار محو بشن چون آمریکا هم سندیت تاریخی نداره و مایه آزار و اذیت نسل بشر شده در کل کشورهای غربی همشون ژن وحشی گری درونشون دارن همش دلشون میخواد یه ظلمی به بشریت بکنن دیگه این فقط از دست خدا برمیاد امام عصر ظهور کنه و به امید خدا شر ایناهم از روی کره خاکی و پر از صلح و دوستی زمین محو بگردد
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    چه خوب است طلاب حوزه علمیه اصفهان در شرایط حساس کنونی درس و بحث را کنار گذاشته و برای محو این غده سرطانی اقدام عملی و جدی انجام دهند