جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر ناصر سودانی ، رییس دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز

حوزه/ دکتر سودانی، گفت: بر اساس قانون اساسی کشورمان دفاع از مظلوم از اصول سیاست خارجی کشورمان است و از این رو دولت و مردم ایران همیشه حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر ناصر سودانی، رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در رابطه با روز جهانی قدس، اظهارداشت: حضرت امام خمینی (ره) که تربیت شده مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و امام حسین(ع) است با درایت خود و در دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

وی افزود: بر اساس قانون اساسی کشورمان دفاع از مظلوم از اصول سیاست خارجی کشورمان است و از این رو دولت و مردم ایران همیشه حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

این استاد دانشگاه، بیان کرد: امسال در روز جهانی قدس نام شهید گران‌قدر حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان مجاهد و فرمانده محور مقاومت توسط ملت‌های بیدار و آزادی‌خواه جهان زنده نگه‌ داشته می‌شود.

سودانی، در پایان با بیان اینکه توطئه‌های مختلفی علیه سرزمین فلسطین توسط دشمنان و برخی کشورهای مرتجع منطقه در حال شکل‌گیری است اظهارداشت: در این راستا باید از طریق فضای مجازی مظلومیت قدس شریف و مردم فلسطین را به جهانیان نشان دهیم و بگوییم که قدس و فلسطین تنها نیستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha