شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/گروه های جهادی در در رزمایش مؤمنانه ابرکوه

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: رزمایش کمک مومنانه برای همه جهانیان پیام های بسیار مهمی داشت که این پیام ها برای برخی از کشورهای خوشایند و برای برخی ناخوشایند بود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه که به دستور مقام معظم رهبری در کشور در حال انجام است، یکی از بزرگترین و ماندگارترین صحنه های انقلاب می باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: این رزمایش را می توان رزمایش برادری، وحدت و انسجام ملت ایران در شرایط کنونی دانست.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان تصریح کرد: همچنین این رزمایش بزرگ و ملی برای جهانیان پیام های بسیاری داشت، برای دوستان پیام های صلح و دوستی و برای دشمنان و بدخواهان نظام پیام قدرت و انسجام ملی را به دنبال خود داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این رزمایش در شرایط کرونا بسیار به موقع رخ داد، عنوان کرد: درایت و موقعیت شناسی بسیار دقیق رهبر معظم انقلاب اسلامی در اعلام آغاز رزمایش کمک مومنانه در شرایط کرونایی توانست بسیاری از مشکلات حال کشور را برطرف کند و آن دست از خانوارهای کم درآمد در این رزمایش بزرگ که خیران و خود مردم سهمی بزرگی در اجرای آن داشتند، را برطرف کند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: از سوی دیگر از رزمایش در نوع خود توانست آمادگی کشور برای شرایط ضروری را به امتحان بگذارد که الحمدلله ملت و مردم ایران در این امتحان سربلند بیرون آمدند.

دریایی به حضور فعالانه حوزویان در این همایش اشاره کرد و اظهار کرد: حضور جهادی روحانیون و حوزویان در این رزمایش بزرگ نشان داد که روحانیت همیشه و در همه حال در کنار ملت بوده است و خود را هرگز از جامعه و امت اسلام جدا ندیده و نخواهد دید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha