جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ کنگره بین المللی قدس شریف

حوزه / آیت الله علیرضا اعرافی دبیرکل کنگره قدس شریف، خطاب به اسرائیل: مقاومت مردم فلسطین و سوریه و لبنان در برابر اشغالگران بر اساس تمام معاهدات بین المللی و قوانین سازمان ملل، مشروع است و علاوه بر اینها این حق طبیعی مردم یک کشور است که در برابر دشمن اشغالگر سرزرمین و مقدسات خود مقاومت کنند.

راه حل اول: راهی است که جمهوری اسلامی ایران در ابتکاری تمدنی از زبان رهبر انقلاب امام سید علی خامنه ای بیان کرد و در بردارنده تمام حقوق ملت فلسطین از تمام ادیان و طوایف است و این راه حل به مجمع عمومی سازمان ملل نیز ارائه شد و بر اساس آن باید یک همه پرسی آزاد و فراگیر با مشارکت تمام مردم اصیل فلسطین برگزار شود تا سرنوشت خود را بر اساس معاهدات سازمان ملل متحد تعیین کنند. ما اطمینان داریم که این راه حل منجر به تشکیل کشور فلسطین در تمام سرزمین های فلسطین و محاکمه تمام جنایتکاران صهیونیست به خاطر جنایت های آنها در دهه های گذشته خواهد شد.

 راه حل دوم: در پیش گرفتن خط جهاد و مقاومت مبتنی بر عقل و فطرت و لزوم دفاع مشروع تمام ملت فلسطین و سوریه و لبنان در برابر اشغالگر و با حمایت تمام کشورهای اسلامی و امت اسلامی است. این راه حل نیز بر اساس تمام معاهدات بین المللی و قوانین سازمان ملل، مشروع است و علاوه بر اینها این حق طبیعی مردم یک کشور است که در برابر دشمن اشغالگر سرزرمین و مقدسات خود مقاومت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha