جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده آیت الله سیستانی در هندوستان:

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی گفت: در معامله قرن نکاتی هست که هنوز به رسانه ها نگفته اند، معامله قرن علیه مسلمانان است و برای فلسطینی ها هیچ سودی ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علی عابدی امام جمعه شهر ممبئی هند و نماینده آیت الله سیستانی در هندوستان گفت: در معامله قرن نکاتی هست که هنوز به رسانه ها نگفته اند، معامله قرن علیه مسلمانان است و برای فلسطینی ها هیچ سودی ندارد، اگر قدرت های جهانی با فلسطینی ها صادق بودند باید قبل از اینکه معامله قرن طرح کنند از مردم فلسطین سوال می‌کردند و اعتمادشان را جلب می‌کردند، اما طرحی که به اسم معامله قرن نوشته شد در یک اتاق بسته طراحی شد و این جنایت است.

وی افزود: از اول آمریکا، اسرائیل و متحدانش حامی و دوست مسلمانان نبوده و نخواهند شد، این قدرت ها همیشه علیه مسلمانان توطئه کرده اند و با مردم مظلوم فلسطین رفتار ظالمانه داشته اند، معامله قرن مانند این است که چند نفر در خانه ما بیایند و با زور خانه ما را اشغال کنند و پس از آن از این ملکیت سهم بخواهد، آیا این انصاف است..؟ یهودیانی که امروز در فلسطین مستقر هستند اینها اصلا فلسطینی نیستند، بلکه غاصب هستند، اگر معامله ای می شود اول باید این یهودیان از فلسطین بیرون بروند.

نماینده آیت الله سیستانی در هندوستان در ادامه اظهار داشت: معامله قرن در حقیقت برای استحکام اسرائیل است و آنها می‌خواهند با این طرح شکل دولت غیر قانونی اسرائیل غاصب را قانونی کنند، و این معامله قرن در اصل به خاطر شکست اسرائیل به دست حزب الله طراحی شد، چون در جنگ با حزب الله با بدترین شکست مواجه شدند و از این رو دیگر از جنگ می‌ترسند و می‌خواهند از جنگ فرار کنند، زیرا می دانند اگر جنگ اتفاق بیفتد اسرائیلی ها از فلسطین اخراج یا نابود خواهند شد و به همین خاطر با طرح های مختلف دارند سعی می‌کنند خودشان را نجات دهند.

وی اظهار داشت: همان گونه که خانه کعبه فقط برای عربستان نیست و فقط امور اجرایی کعبه دست آنهاست، فلسطین نیز تنها مسئله ملت فلسطین نیست، فلسطین متعلق به تمام مسلمانان عالم است، فلسطین سرزمین انبیا (ع) و قبله اول مسلمانان است و مسئله آن هم برای همه است باید همه باهم برای حل این مسئله تلاش کنیم.

امام جمعه شهر ممبئی هند افزود: از کشورهایی که استقلال خودش را حفظ کرد ایران اسلامی است، در این چهل سال پس از انقلاب اسلامی با وجود تمامی مشکلات داخلی و خارجی در دنیا خوب درخشید و رمز پیروزی انقلاب اسلامی بر دشمنان داخلی و خارجی، توسل به اهل بیت (ع) و عمل به سیره اهل بیت (ع) است.

برچسب‌ها