چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میرحبیبی

حوزه / معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله یثربی (ره )کاشان، روز قدس را نماد مبارزه مداوم اسلام علیه صهیونیسم دانست و اظهار کرد: حضور امسال مردم در پویش های فضای مجازی حمایت از قدس، رژیم صهیونیستی را هراسان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس میرحبیبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، گفت : حضور امسال مردم در پویش های روز جهانی قدس تاثیرگذاری بیشتری نسبت به راهپیمایی های سالهای قبل داشت.

وی ادامه داد: فرهیختگان، آزادیخواهان و مسلمانان جهان از طریق پویش های مردمی در فضای مجازی،  فریادخواهی و دادخواهی مردم مظلوم فلسطین علیه جنایتکاران صهیونیستی در روز قدس را بیش از پیش درک کردند.

استاد حوزه افزود: استعمارگران، فلسطینیان را به بازی گرفتند و عرب ها و مسلمانان را سرگرم مذاکرات  بی حاصل کردند تا جایی که قدس شریف و ملت های مسلمان در کمای سیاسی و بایکوت جهانی قرار گرفتند.

حجت الاسلام میرحبیبی در پایان، نام گذاری روز جهانی قدس با تدبیر امام خمینی(ره) را از اساسی ترین اهداف و اقدامات برای محوریت قدس شریف بین مسلمین و جهانیان عنوان کرد و گفت: با اقدام امام راحل در نام گذاری روز جهانی قدس، آهنربای انقلاب و قدس در پیکره دو میلیارد مسلمان به حرکت درآمد و چهل سال تمام، التهاب بر جان صهیونیست ها و حامیان ضدبشری افتاد که به اعتراف همگان، امام راحل احیا گر قدس و نجات بخش فلسطین شناخته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha