شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگران فصلی

حوزه/ گروه جهادی هیئت رزمندگان ثارالله همدان ۳۰۰ بسته غذایی به ارزش هر بسته ۳۲۰هزارتومان بین کارگران فصلی توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، هر روز کارگران فصلی از ساعت ۷صبح در مناطقی که توسط شهرداری مشخص شده جمع می‌شوند و به منتظر هستند تا شرایط کار برایشان فراهم شود، اما با شیوع ویروس کرونا به کارگران ساختمان که شغلشان فصلی است، ضربه سختی وارد شد و شاهد بیکاری تعداد زیادی از کارگران در سطح شهر بودیم. کارگری که معیشیت او از کار روزانه تأمین می‌شود.

پیرو امر رهبر انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شدند و گروه‌های مختلف جهادی تحت لوای قرارگاه امام حسن علیه‌السلام اقدام به توزیع بسته‌های غذایی به نیازمندان کردند. در این میان گروه جهادی هیئت رزمندگان ثارالله همدان بیکار ننشست و علاوه بر توزیع قریب ۸۰۰ بسته غذایی به نیازمندان و اطعام  روزانه ۳۰۰ غذای گرم؛ یک روز صبح در سه منطقه اصلی که کارگران فصلی جمع می‌شوند، حاضر شدند.

به بهانه جذب کارگر برای کار تعداد ۳۰۰ نفر از آنها را توسط اتوبوس‌های از قبل هماهنگ شده به مسجد بنی‌فاطمه منتقلشان کردند؛ هنگامی که وارد مسجد شدند با بسته‌های غذایی آماده شده در سطح مسجد روبه رو شدند. هر فرد پشت یک بسته قرار گرفت و متحیرانه درحالی که لبخند شادی بر لبشان نقش بسته بود به این صحنه نگاه می‌کردند.

همدردی و کمک این روزها در شهر دارالمؤمنین همدان موج می‌زند و برگ زرین دیگری در تاریخ این شهر ثبت خواهد شد؛ به گفته مسئول این گروه جهادی ارزش هر بسته غذایی ۳۲۰هزار تومان است که بین کارگران فصلی توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha