جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بنا بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، امامزادگان و بقاع متبرکه استان از امروز ۶ خرداد بازگشایی خواهند شد.

حجت الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار داشت: بنا بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، امامزادگان و بقاع متبرکه استان از امروز ۶ خرداد بازگشایی خواهند شد.

وی افزود: بنابر این مصوبه، تمامی بقاع متبرکه و امامزادگان از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب پذیرای زائران خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با تأکید بر لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط زائران و خدام، بیان کرد: عدم برگزاری تجمعات و نماز جماعت در این مدت از اقداماتی است که رعایت آن ضروری و لازم‌الاجرا است.

وی تصریح کرد: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کلیه سطوح، کتب و ادعیه توسط خادمین به صورت روزانه ضد عفونی خواهند شد.

حجت الاسلام زین‌العابدینی با بیان اینکه به دلیل شرایط موجود از افراد سالخورده، کودکان و بیمار تقاضا داریم که به هیچ عنوان به این اماکن مراجعه نکنند، خاطرنشان کرد: در صورت حضور این عزیزان از ورود آنها توسط خادمین جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مؤمنین، رعایت کلیه مفاد این اطلاعیه را لازم‌الاجرا عنوان کرد و گفت: همه زائران باید با خود سجاده و مهر شخصی و کتب ادعیه به همراه داشته باشند و خواهران نیز از چادر شخصی در این اماکن استفاده کنند چرا که در این ایام این وسایل در اختیار زائران قرار نخواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha