پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید علی اکبر حسینی نژاد

حوزه/ اگر در ماه رمضان اهل قرآن و توجه و تدبر و عمل باشیم ، نسبت به گناه حساس و حجاب و رشوه حساس خواهیم بود ، این مسئله ای است که نباید از آن غفلت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: عید فطر و ماه رمضان به دلیل ویروس کرونا شاهد تجلی وحدت و ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران بودیم. مردم ایران با حضور همه جانبه در بحث رزمایش مومنانه کاری کردند که کسی در زندگی احساس شرمندگی نکند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: در این روز همه مردم به فکر نیازمندان و مستمندان و فقرا بودند. این همان روحیه ایثارو از خود گذشتگی و جشن عید فطر است. این روحیه را باید تلاش کرد تداوم داشته باشد.

وی بیان داشت: باید کاری کرد این روحیه برادری و مساوات در کشور باقی ماند و همه روزهای ایران عید باشد. اینها مسائلی است که شیطان و شیاطین را زمین می زند.

این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به این که چه کار باید کرد همه ماه ها، عید باشد، افزود: باید سعی کرد همان روحیه ایمان و خود باوری، رسیدگی به فقرا و مستمندان را حفظ کرد وتداوم بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: اگر در ماه رمضان اهل قرآن و توجه و تدبر و عمل بودیم، نسبت به گناه حساس و حجاب و رشوه حساس بودیم، این مسئله ای است که نباید از آن غفلت کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: توجه به مسائل دینی و ارزشی است که انسان را بیمه می کند و به لقاء الله و تقرب الی الله و نهایتا کمال می رساند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha