شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عید فطر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان برگزاری رزمایش مواسات را یکی از مهمترین ویژگی‌های برجسته ماه مبارک رمضان در کشورمان عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان و بهمن مرادنیا استاندار کردستان، در پیام مشترکی فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم این استان تبریک گفتند.

در این پیام مشترک می خوانیم:

 مردم شریف و متدین کردستان

رویت هلال ماه شوال نوید بخش رسیدن عید سعید فطر و پایان یک ماه مهمانی خدا و بندگی است اما ماه رمضان امسال، ماهی متفاوت پس از هشت سال دفاع مقدس بود.

همان طور که پیر و جوان در تبعیت از ولایت فقیه با زبان روزه در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کشور به میدان جنگ رفتند و عملیات رمضان را رقم زدند پس از سه دهه امسال در لبیک به فرمان رهبری در کمک به محرومین رزمایش های مواسات را رقم زدند تا همدلی زیبایی در سراسر کشور رقم بخورد و مردم متدین کردستان مثل همیشه در این آزمون پیشتاز و سربلند بودند.

اینجانبان برخود لازم می دانیم ضمن تبریک مجدد عید سعید فطر به تمام مردم استان از این همراهی و همدلی مردم مراتب تشکر و تقدیر خود را نیز اعلام داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha