جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور گفت: إن‌شاءالله دیری نخواهد پایید که فتح قدس شریف، فتح خرمشهر دیگری می‌شود و با مدد الهی در مسجدالاقصی نماز جماعت خواهیم خواند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر و همچنین موشک‌باران چهارم خرداد دزفول، اظهارداشت: روز سوم خرداد یادآور این مفهوم است که با توکل بر خدا و اعتقاد به امداد الهی، کارهایی که دیگران نشد فرضشان می‌کنند را جامعه عمل خواهد پوشید.

وی افزود: آن روزی که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، خرمشهر را خدا آزاد کرد، وضعیتی حاکم بود که هر کارشناس نظامی معتقد بود که فتح خرمشهر کار آسانی نیست و ایران باید هزینه‌های زیادی را متحمل شود تا شاید آن را باز پس گیرد؛ اما دیدیم علی‌رغم همه ادعاهایی صدام که گفته بود «اگر شما توانستید خرمشهر را پس گیرید، من کلید بصره را به شما می‌دهم»، به فضل الهی خرمشهر آزاد شد و رزمندگان اسلام مقابل مسجد جامع نماز خواندند.

این رزمنده دفاع مقدس، گفت: بنده به‌عنوان یک شاهد عینی، آن روزها بودم و دیدم که چگونه مدد الهی به فریاد رزمندگان اسلام رسید و آن ادعاهای بزرگ دشمنان را نقش بر آب و باطل کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «خرمشهرهای زیادی در پیش داریم»، تصریح کرد: ما به راهی که امام خمینی(ره) جلوی رویمان گذاشته، اعتقاد داریم و بر این مبنا، آرمان‌های بلندی را در سر داریم که امیدواریم این آرمان‌ها را یکی پس از دیگری برای مقدمه سازی ظهور دولت کریمه حضرت ولی‌عصر(عج) با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه سنگرهای به ظاهر نفوذ ناپذیر دشمن، به زودی فتح خواهد شد، افزود: موانعی که دشمنان با محاصره‌های اقتصادی، جنگ‌های نیابتی و بیولوژیک بر سر راه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذارد، صرفاً بدین دلیل است که مانع دست‌یابی ایران به آرمان و اهداف بلند خودش شود؛ اما إن‌شاءالله شاهد خواهیم بود که چگونه مدد الهی، دشمنان اسلام را درهم کوبیده و به نصرت جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور ما خواهد آمد.

وی، تصریح کرد: خدا را شاکریم که رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران نشان داده که در همه عرصه‌ها می‌تواند کشور را به سمت آرمان‌های بلند انقلاب به بهترین شکل ممکن هدایت کند و بر این اساس جوانان نیز باید بدانند تا زمانی که زیر بیرق رهبری حرکت کنند، امداد الهی پشتیبان آن‌ها خواهد بود؛ چراکه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» پس باید این سنگرها را فتح کنیم و هرچقدر یکپارچه‌تر در مسیر انقلاب حرکت کنیم، نصرت الهی بیش از پیش دست مارا خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، در پایان اظهارداشت: إن‌شاءالله دیری نخواهد پایید که فتح قدس شریف، فتح خرمشهر دیگری می‌شود و با مدد الهی پشت سر حجت بن الحسن(عج) در مسجدالاقصی نماز جماعت خواهیم خواند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha