چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ کمک مؤمنانه دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی

حوزه/ امام جمعه بهشهر اعلام کرد: با رمز «لبیک یا خامنه‌ای» تاکنون در سه مرحله به صورت متمرکز ۱۲ هزار بسته معیشتی تحویل داده شده است و با فعالیت مساجد و محلات، بالای ۲۰ هزار وعده غذای گرم تاکنون میان مردم و نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جبارزاده، امام جمعه شهرستان بهشهر، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به شکل‌گیری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با توصیه مقام معظم رهبری گفت: با این توصیه یک تحول انقلابی در مردم ایجاد و امیدها زنده شد و در سراسر کشور یک اعجاز در مسیر همدلی و کمک مومنانه رقم خورد.

وی افزود: در شهرستان بهشهر به عنوان شهری مذهبی، از همان ابتدا مردم و مسئولین پای کار آمدند و مصلای شهر در اختیار بانوان شهر قرار گرفت تا با چرخ خیاطی شخصی به تولید ماسک و تجهیزات حفاظتی کمک کنند و با شروع رسمی رزمایش نیز یک اتحاد رویه و مدیریت منسجم ایجاد شد. مثلا برای کفن و دفن اموات کرونایی، ۲۰ نفر از طلاب شهر وارد کار شدند.  

امام جمعه بهشهر در ادامه گفت: با رمز «لبیک یا خامنه‌ای» تاکنون در سه مرحله به صورت متمرکز ۱۲ هزار بسته معیشتی تحویل داده شده است، علاوه بر این‌ها با فعالیت مساجد و محلات، بالای ۲۰ هزار وعده غذای گرم تاکنون میان مردم و نیازمندان در محلات مختلف توزیع شده است.  

جبارزاده درباره استفاده از طرفیت‌های فضای مجازی برای دریافت کمک‌های مردمی، اظهار کرد: در ماه رمضان در فضای مجازی با مردم ارتباط گرفتیم که اکنون بیش از ۶ هزار عضو داریم.

وی افزود: جامعه هدف کمک در بهشهر را حدود ۱۰ هزار نفر تعیین کردیم و با کمک نهادهای مختلف اسامی نیازمندان به اضافه اقشاری که از کرونا آسیب دیده‌اند در یک بانک اطلاعاتی کامل جمع آوری شده و در اختیار مسئولین گذاشته شده است.

امام جمعه بهشهر در پایان تصریح کرد: ایران کشور اهل بیت(ع) است و بحمدالله مردم همیشه در حال کمک هستند و با کمک موسسات و خیرین این رزمایش را ان‌شاءالله ادامه می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha