سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ امام جمعه شهرستان کازرون از توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان به نیت ۱۴ هزار شهید کازرونی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه شهرستان کازرون در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در فارس، رزمایش مواسات و همدلی را موجب پررنگ‌تر شدن فرهنگ‌سازی جهت دستگیری و کمک مؤمنانانه دانست و اظهار داشت: ارگان‌ها و خیرین که از قبل نیمه شعبان مشغول خدمت رسانی و کمک به مردم بودند، با فرمایش مقام معظم رهبری و آغاز رزمایش روند کمک رسانی خود را شتاب زیادی بخشیدند به حدی که می‌توان گفت در منطقه کازرون روند کمک‌ها در ماه مبارک رمضان ۱۰ برابر قبل شده است و این رویه همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با فرمایش مقام معظم رهبری جهت ورود ائمه جمعه به عنوان رییس قرارگاه‌ها، رزمایش مواسات و همدلی میان همه مردم عمومیت پیدا کرد و فعالیت‌های کمک‌سانی مورد اقبال عمومی قرار گرفت. شاید اگر ورود امام جمعه جهت مدیریت قرارگاه نبود، هر دستگاهی به تنهایی نمی‌توانست حمایت و یاری نیازمندان را به نحو احسن انجام دهد.

حجت‌الاسلام صباحی با تشریح اقدامات انجام گرفته در کازرون، گفت: قبل از شروع رزمایش، جوانان کازرون مشغول تهیه دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده بودند و همگی منتظر تغییر فضای کمک‌رسانی و گروه های مردمی آماده شتاب بودند.

وی تاکید کرد: در منطقه کازرون کار اصلی را جوانان انجام دادند و قبل از ماه مبارک رمضان و شرایط خاص کرونایی جوانان در سطح شهر و در فضای مجازی کمک ‌و خدمت به مردم را شروع کردند، لذا ما یک بستر آماده داشتیم و بحمدالله توانستیم تاکنون حجم وسیعی از بسته‌های معیشتی و غذایی را بین نیازمندان توزیع کنیم و مدنظر داریم به تعداد ۱۴ هزار شهید شهرستان کازرون، تا سقف ۱۴ هزار بسته این کمک‌ها را ادامه دهیم.

خطیب نماز جمعه کازرون در ادامه افزود: برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی مشخص و مدیریت مناسب کمک ها در راستای محله محوری با ائمه جماعات و پایگاه‌های مساجد هر محله جلسات و دیدار روزانه داریم و لیست‌های افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا در هر محله و بخش را با کمک کمیته امداد، خیرین و گروه های جهادی روزانه به روزرسانی می‌شود.

حجت الاسلام صباحی در پایان گفت: در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شاهد اتفاقات و لحظات زیبای فراوانی بودیم از جمله اینکه در یک مورد تعدادی از مددجویان کمیته امداد منطقه که خود از اقشار ضعیف و نیازمند هستند، وارد میدان شدند و به دیگران کمک‌رسانی کردند که خاطره خوشی را رقم زد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha