شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با فرماندار اردکان

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری جلسه ای با حضور مدیر و معاون اداری - مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد، فرماندار اردکان و مدیران مدارس خواهران این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسن قوسیان مقدم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اشاره به جلسه مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با فرماندار اردکان، گفت:  در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه علمیه خواهران در حل مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه، گزارشی از مدارس علمیه خواهران شهرستان اردکان ارائه و بر ضرورت اتمام پروژه مدارس این شهرستان تاکید کرد.

وی اضافه کرد:  در ادامه این جلسه، مدیران مدارس علمیه خواهران اردکان با ارائه گزارشی از اهم فعالیت های خود، به تشریح بعضی از مشکلات از جمله اتمام محوطه سازی، نداشتن خوابگاه و... پرداختند و همکاری بیشتر فرمانداری را جهت رفع مشکلات مدارس علمیه اردکان خواستار شدند.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان یزد، ارائه گزارش از اعتبارات تملک دارایی در سال های قبل، درخواست تخصیص بودجه جهت تکمیل پروژه مدارس علمیه خواهران در سال جاری را  از موارد بیان شده توسط معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران در این نشست عنوان کرد و افزود: در ادامه جلسه آقای شهابی زاد، فرماندار اردکان ضمن بیان خوش آمدگویی، جایگاه حوزه خواهران در حلّ مشکلات فرهنگی، خانوادگی و حجاب و عفاف را دارای اهمیت دانست  و با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در زمینه های مختلف، جهت تکمیل پروژه مدارس علمیه خواهران اردکان و تخصیص بودجه عمرانی قول مساعد داد.

 وی اضافه کرد:  در پایان این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین کارگر، با تشکر از همکاری مسئولین شهرستان ها، اظهار امیدواری کرد که با مساعدت هیئت امناء، مدیران مدارس و فرمانداری هرچه سریعتر مشکلات مدارس اردکان مرتفع و زمینه همکاری بیشتر حوزه با مراکز آموزش عالی و شورای عمومی فرهنگی شهرستان فراهم گردد.

این جلسه با هفت مصوبه به پایان رسید و مقرر شد هر یک از اعضای جلسه نسبت به مصوبات، پیگیری لازم را به عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha