سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
زکات

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به آمار اولیه از جمع‌آوری زکات در استان گفت: تاکنون چهار میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۹۸۴ هزار ریال زکات فطریه جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محسن مسعودیان راد، در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمار اولیه از جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره، اظهار داشت: تاکنون چهار میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۹۸۴ هزار ریال زکات فطریه در استان سمنان جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان بابیان اینکه ۳۹۳ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال از این مبلغ مربوط به فطریه سادات است، تصریح کرد: چهار میلیارد و ۳۱۳ میلیون و ۹۸۴ هزار ریال آن مربوط به فطریه عام است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت یک میلیارد و ۶۹۹ میلیون و ۱۲ هزار ریال کفاره غیر عمد و ۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال کفاره عمد جمع‌آوری‌شده است، افزود: برای جمع‌آوری فطریه در استان ۳۱۹ پایگاه در نظر گرفته و علاوه بر برپایی این پایگاه‌ها در روز عید فطر، ۷۰ هزار پاکت پول هم بین مردم برای دریافت فطریه توزیع شد.

مسعودیان راد با تأکید بر اینکه در سال گذشته ۸۶۳ میلیون تومان زکات در قالب زکات فطریه عام و سادات در استان سمنان جمع‌آوری شد، خاطرنشان کرد: ۴۳۴ میلیون تومان در قالب کفاره عمد و غیر عمد نیز در این مدت جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت شهروندان پرداخت زکات فطره بر بستر الکترونیک مهیا شده است، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند فطریه عام خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #*۵*۰*۰۲۳*۸۸۷۷* و فطریه را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha