چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
استفاده از سلاح شیمیایی در حلب سوریه

حوزه/نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بیان این که فروش سلاح شیمیایی از سوی آلمان به رژیم بعث عراق جنایت جنگی است، گفت: دشمنان باید بدانند آسمان هم در تسخیر نیروهای اسلام است و استکبار جهانی و اسرائیل به زودی در هیچ کجای این کره خاکی جای امنی نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  با اشاره به هفته مقاومت و پایداری ۴۰ ساله در برابر دشمن قدّار، گفت: خرمشهری که به کمک و مدد الهی آزاد شد، نمونه بارزی از غالب شدن عده قلیل بر عده کثیری از بعثیون است.
وی افزود: لازم است در چهلمین سالگرد پیروزی مقاومت و نظام اسلامی، میزگردهای تحلیل و بررسی تشکیل دهیم که چگونه دولت اروپایی آلمان با فروش مواد شیمیایی به حزب بعث موجب آن همه صدمات و جراحت علیه مردم ایران اسلامی شده است و خود جانی جنگی به شمار می رود، اما این درحالی است که نیروی مقاومت را گروه تروریست و آتش افروز در منطقه اعلام و معرفی می کند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: باید بنشینیم از اخلاص شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت جهان آراء سخن بگویم، در فتح خرمشهر جوانان و نوجوانانی مانند شهید حسین فهمیده خوش درخشیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: فتح خرمشهر مقام و بزرگداشت فرماندهانی است که موجب عزت، اقتدار و شناسنامه جنگ و دفاع مقدس شده اند و باید تلاش کنیم دانشنامه آزادسازی خرمشهر را در جامعه نشر دهیم و جوانان امروز را با اراده و توان جوانان گذشته و نوع فرماندهی شان آشنا کنیم.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: امروز شاهد هستیم همین مقاومت و وحدت و تکیه بر توان داخلی باعث شده که سپاه بتواند به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل و حتی اقدام به پرتاب موشک به فضا کند.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: باید راهبرد مقاومت و ایستادگی در برابر گروه های تروریستی را در فتح خرمشهر دید، جوانان با تکیه بر ایمان و خودباوری در برابر دشمن بعثی ایستادند و فتح بزرگی را رقم زدند که دنیا را به تعجب واداشت.  

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: خرمشهر الگویی برای ایستادگی و جبهه مقاومت و مدافعین حرم است و لازم است جامعه اسلامی در مقابل شهدا و خانواده فتح خرمشهر سر تعظیم فرود آورند که توانسته اند با پیروی از ولی فقیه جلوی دشمن قدّار بایستند و آنها را به تعظیم وادارند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند که نیروهای رزمنده همانگونه  که در جنگ زمینی نقش آفرینی کردند آماده اند دریا را با خون آنها رنگین کنند.

وی بیان داشت: باید بدانند آسمان هم در تسخیر نیروهای اسلام است و استکبار جهانی و اسرائیل به زودی در هیچ کجای این کره خاکی جای امنی نخواهند داشت.
۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha