شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمدی

حوزه/  تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین از همراهی صمیمانه نماینده ولی فقیه در استان و حوزه علمیه قزوین با برنامه معارفی «شمیم سحر» در ایام ماه مبارک رمضان و سایر برنامه های معارفی  تشکر کرد.

 حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: مسلمانان، حالات معنوی را که در ماه مبارک رمضان به دست آورده اند را در طول سال حفظ کنند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین با اشاره به پخش برنامه «شمیم سحر» در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز قزوین، عنوان کرد: برنامه شمیم سحر امسال با تغییراتی همراه بود و آن حضور طلاب و روحانیون جهادی و همچنین کارشناسان جوان در بخش معارفی برنامه سحرگاهی بود که توانست اهداف این برنامه را به بینندگان و مخاطبان به خوبی ارائه کند.

وی اظهار کرد: یکی از بخش های این برنامه که به خوبی مورد استقبال هم استانی های عزیز قرار گرفت، پخش تصاویر شهدا در هنگام اعزام و حضور در جبهه ها بود که با تلاش ارزشمند مدیر کل صدا وسیما و معاون سیما آقای مختاری توانستیم این تصاویر ارزشمند را  تهیه و در برنامه پخش کنیم.

 حجت الاسلام احمدی  ادامه داد: جا دارد از نماینده ولی فقیه در قزوین و همچنین مدیر حوزه علمیه استان که با نظرات و پیشنهادات سازنده در برنامه های معارفی به خوبی بنده و دست اندرکاران این برنامه را راهنمایی و ارشاد کردند قدردانی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha