جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمه استان کردستان گفت: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در طوفان ها و توطئه های دشمنان، نظام را به ساحل نجات رسانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمودی بعدازظهر امروز در نشستی با جمعی از دانشجویان دانشگاه سنندج اظهار داشت: یکی از رازهای موفقیت آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتن رهبری با علم و درایت است؛ رهبری که در طوفان ها و توطئه های دشمنان، نظام را به ساحل نجات رسانده است.

این استاد حوزه ادامه داد: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت، ایجاد یک دولت جوان حزب اللهی است، یعنی معظم له می خواهند که دولت از ساختار جوان، اما با تجربه ای برخوردار باشد.

وی بیان داشت: اوضاع کنونی کشور، بسیار ویژه و تاریخی است و خدایی ناکرده کمترین غفلت می تواند به این نظام الهی ضربات بسیار سنگین وارد کند، البته رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مردم، تاکنون انقلاب و نظام را بیمه کرده است.

حجت الاسلام محمدی به جایگاه و نقش دانشجویان هم اشاره کرد و افزود: هیچ کسی نمی تواند نقش آینده سازی دانشجویان و طلاب را کتمان و منکر شود. این دو قشر ستون های فردای نظام اسلامی هستند.

در پایان این جلسه دانشجویان به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha