جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسین مومنی

حجت الاسلام مومنی گفت: اخیرا در شهرستان های اطراف اصفهان خیریه هایی در فضای متشنج اقتصادی رشد کرده اند که پشتوانه های آنها بعضا فرق انحرافی صوفی مسلک است که سران آنها در ایران صاحب کارخانه های بزرگ تولیدی و صاحب برند هستند و دستورات خود را مستقیم از اسرائیل دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی پیش از ظهر امروز در هم اندیشی مدیران مدارس علمیه اصفهان، با بیان اینکه  مدیران مدارس علمیه حتما نگاهی به بحث تربیتی طلاب داشته باشند، عنوان کرد:  اساتید مدارس باید دغدغه مسائل تربیتی و تهذیبی داشته باشند و در کنار آموزش مباحث حوزوی، مسائل انگیزشی برای طلاب جوان بیان شود.

وی ادامه داد: طرح ادیب (تلبس دائم طلاب) حوزه علمیه اصفهان امسال از تیرماه آغاز می شود که با توجه به بحث شیوع کرونا و دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، اغلب کلاس ها و کارگاه های آموزشی این طرح به صورت ضبط شده  و آفلاین برای طلاب داوطلب تهیه شده است که در زمان مقرر دراختیار آنها قرار می گیرد، البته تشویق و ترغیب طلاب برای تلبس دائم از وظایف مدیران مدارس علمیه است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که مدیران مدارس باید نسبت به آن حساس باشند، هجمه دشمن علیه روحانیت و حوزه علمیه در فضای مجازی است.

وی افزود: دشمن به هر بهانه ای علیه روحانیت و حوزه علمیه در فضای مجازی فعالیت می کند، به عنوان مثال اخیرا افرادی سازماندهی شده تحت عنوان جوکرها در فضای مجازی عراق درصدد تفرقه افکنی بین ایرانی ها و عراقی ها هستند و بر آتش اختلافات قومی می افزایند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به ترویج و گسترش فرق انحرافی و  ضاله تحت لوای نهادها و اسامی و اشخاص مختلف از جمله خیریه ها اشاره کرد و گفت: اخیرا در شهرستان های اطراف اصفهان خیریه هایی در فضای متشنج اقتصادی رشد کرده اند  که پشتوانه های آنها بعضا فرق انحرافی صوفی مسلک است که سران آنها در ایران صاحب کارخانه های بزرگ تولیدی و صاحب برند هستند و دستورات خود را مستقیم از اسرائیل دریافت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha