پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 902863
۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
رئیسی و قالیباف

حوزه/ رئیس قوه قضاییه طی پیامی، انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه طی پیامی، انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس یازدهم را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای محمد باقر قالیباف دامت تاییداته

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

انتخاب جنابعالی بعنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان مجلس که نشانه وحدت و همدلی منتخبین ملت می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

قوه قضائیه در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و اجرای رهنمودها و تدابیر حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خویش را در جهت تعامل برادرانه با مجلس برخاسته از آراء مردم اعلام و امیدوار است در پرتو این تعامل و همکاری و با شناخت درست شرایط و اولویت‌های کشور مجلس یازدهم بتواند با قانونگذاری صحیح و اعمال نظارت‌های قانونی و موثر و کارآمد نسبت به مرتفع نمودن مشکلات جامعه و مردم به وِیژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ و از بین بردن زمینه‌های فساد نقش موثر تری ایفا نماید.

دوام توفیقات جنابعالی و اعضا محترم هیئت رئیسه و عموم نمایندگان را در سایه هدایت و توفیق الهی از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    2 0
    انشا… در سایه توفیقات الهی و همکاری برادارانه و مشفقانه قوای محترم مقننه و قضاییه در گام تحولی و امید آفرین دوم انقلاب شاهد تصویب و اصلاح هرچه سریعتر قوانین در جهت خشکاندن ریشه های فساد ، اختلاس ، رشوه و دزدی درگلوگاههای فساد بویژه با اصلاحات نظام بانکی که سالهای متمادی مورد دغدغه و گلایه مقام معظم رهبری، مردم و سران قوا بوده با تصویب سازمان نظارت بر بانک ها و جمع آوری بانک های غیرضروری که صرفا در جهت منافع شخصی سهامداران بوده و در خدمت تولید و اشتغال کشور نیستند و موجبات بی اعتباری نظام بانکی کشور را در داخل و خارج از کشور رقم می زنند و سرعت بخشیدن در تحولات اصلاحی کشور مدنظر مقام معظم رهبری مدظله العالی باشیم.