سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دکتر قالیباف

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی آغاز به کار مجلس یازدهم و انتخاب دکتر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی آغاز به کار مجلس یازدهم و انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس شورای اسلامی برخاسته از کنه وجود و ذات انقلاب اسلامی و نشان‌دهنده به فعلیت رسیدن مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خدا را شکر می‌کنم که در گام دوم انقلاب اسلامی علی‌رغم همه تهدیدها و دسیسه‌های نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با موفقیت برگزار شد تا خواب و خیال و آرزوی همه آنان که برای به سر آمدن عمر انقلاب اسلامی لحظه‌شماری می‌کنند، به سرابی دست‌نایافتنی مبدل شود.

سازمان اوقاف و امور خیریه با اهداف و برنامه‌هایی همچون ارتقای بهره‌وری اقتصادی و ساماندهی موقوفات، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، دوری از تصدی‌گری و نصب امین برای موقوفات، پررنگ تر و فعال‌تر کردن امور خیریه، ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی توسط امامزادگان و بقاع متبرکه و در این میان مواجهه با برخی از خلاهای قانونی زمینه‌ها و بسترهای فراوانی برای همکاری و تعامل با مجلس شورای اسلامی دارد.

این جانب ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان و هیئت رئیسه سابق مجلس شورای اسلامی، آغاز به کار مجلس یازدهم و انتخاب برادر ارجمند؛ دکتر محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس این مجلس، تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم در این دوره جدید بیش از گذشته از ظرفیت‌های متقابل سازمان اوقاف و امور خیریه و مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

سید مهدی خاموشی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha