سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حسینی اشکوری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مجلس یازدهم به شکل ویژه باید به دنبال کاستن از مشکلات و گرفتاری های معیشتی مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی اشکوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز بکار مجلس یازدهم و تأکید ویژه ایشان مبنی بر این که رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی اقشار ضعیف جامعه در اولویت باشد، اظهار داشت: حقیقتاً امروز یکی از مسایل بسیار مهم جامعه ما بحث معیشت است که البته رهبر معظم انقلاب با دغدغه مندی خاص خود نه یک بار و دو بار بلکه در سال های اخیر شاید بشود گفت ده ها بار این مساله را متذکر شده و پیگیری آن را از مسئولان مطالبه کرده اند.

وی افزود: از سویی در نام گذاری سال ها نیز معمولاً ایشان به این موضوع ورود داشته و خواستار رفع گرفتاری مردم به خصوص اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه شده اند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: واقعیت آن است که در وضعیت کنونی پس از شیوع ویروس نحس کرونا و به تبع آن تشدید تورم و بیکاری، شرایط زندگی و معیشتی گروه هایی از مردم بسیار دشوار شده و لذا ضرورت توجه به این مساله در این برهه، بیش از پیش آشکار شده و ان‌شاءالله مسئولان نظام در هر سه قوه به سهم خود در صدد حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه اقشار ضعیف باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این میان به خصوص از مجلس شورای اسلامی انتظار می رود که با وضع قوانین مناسب و نیز نظارت صحیح بر عملکرد دولت در راستای کاستن از گرفتاری ها و دغدغه های معیشتی مردم گام های جدی بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اشکوری افزود: آن چه مهم است این که باید به دور از جنگ و دعواهای سیاسی و حزبی و کشمکش های بی فایده به فکر مردم و کاستن از بار مشکلات آن ها بود و در این راستا حقیقتاً دغدغه و دلسوزی و پیگیری مقام معظم رهبری، الگویی برای همه مسئولان به خصوص نمایندگان مجلس است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha