سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام خامنه ای

ویژه برنامه «کلام ناب» با بهره‌مندی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آشنایی بیشتر بانوان با مباحث مختلف در حوزه‌های خانواده، تربیت دینی و سبک زندگی اسلامی در صفحات مجازی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خداوند مهم‌ترین رسالت زن را تربیت فرزندان قرارداده وبه همین واسطه و مقام ربوبیت است که بهشت جنان با آن همه عظمت نه در آغوش مادر که در زیر پای مادر به ودیعه نهاده شده است.

رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای گوهر بار خود خطاب به زنان جامعه اسلامی درباره این رسالت بانوان می‌فرمایند «یکی از وظایف مهم زن، عبارت از این است که فرزند را با عواطف، با تربیت صحیح، با دل دادن و رعایت و دقّت، آن چنان بار بیاورد که این موجود انسانی چه دختر و چه پسر وقتی که بزرگ شد، از لحاظ روحی، یک انسان سالم، بدون عقده، بدون گرفتاری، بدون احساس ذلّت و بدون بدبختی‌ها و فلاکت‌ها و بلایایی که امروز نسل‌های جوان و نوجوان غربی در اروپا و آمریکا به آن گرفتارند، بار آمده باشد.»

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، در راستای ترویج آموزه‌های دینی برگرفته از اندیشه و کلام رهبر معظم انقلاب اقدام به انتشار اندیشه‌های رهبری در عرصه خانواده، تربیت دینی و سبک زندگی اسلامی کرده است و اندیشه‌های رهبری را در قالب محتوای «کلام ناب» در صفحات مجازی واحد امور فرهنگی خواهران به نشانی astanehmehr@ ترویج می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    بسیار خوب و بجا
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    1 1
    البته همسرداری نیز بسیار مهم است ، تا آنجا که نیکو انجام دادنش برابر با همه کارهای مردانه دانسته شده است
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    برجسته کردن مهمترین کارهای بانوان از نگاه دین ، از سویی تقدیر از عاملان بدان هست ، و از سوی دیگر تشویق آنانی است که تا کنون ناموفق و غیر مهتمم بوده اند .
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 1
    امام بر این باور است که حرف شنوی فرزندان از مادر بیشتر است و آن اندازه که اخلاق مادر تأثیر دارد و به فرزندان منتقل می شود، از دیگران برنمی آید. مادرها مبدأ خیر هستند و اگر خدای ناخواسته بچه ها را بد تربیت کنند، سرمنشأ شرّند. مادران ممکن است بچه ای را تربیت کنند، که او امتی را نجات دهد، همان گونه که بر عکس ممکن است.(43)
  • فاطمه IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    با نظر رهبرم موافقم