پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفری افلاک

حوزه / کارشناس فرهنگی گفت: شنیدن خبر دلخراش و دردناک دختر ۱۴ساله، باعث ناراحتی هر انسانی می شود، اما متاسفانه برخی از افراد با وقوع چنین حوادثی به دنبال آن هستند که با سوءاستفاده این دست موضوعات را یک مشکل رایج در جمهوری اسلامی نشان دهند.

حجت الاسلام ناصر صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به حادثه دلخزاش و دردناک قتل دختر نوجوان ۱۴ساله توسط پدرش، اظهار داشت: شنیدن این اتفاق باعث ناراحتی هر انسانی می شود، اما متاسفانه برخی از افراد با وقوع چنین حوادثی به دنبال آن هستند که با سوءاستفاده، این دست موضوعات را یک مشکل رایج در جمهوری اسلامی نشان دهند.

وی با بیان اینکه باید بررسی شود که چرا دختر نوجوان، دل به فردی خارج از محیط خانواده بسته است، گفت: چنین آسیب هایی را در همه جوامع بشری شاهد هستیم، اما در این بین آنچه مهم است حفظ شخصیت و هویت زن و دختر خانواده است.

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه دشمن همیشه در حال نفاق و تفرقه اندوزی است، خاطر نشان کرد: حرف های عده ای که پس از هر اتفاقی به اسم حقوق کودکان و زنان بر سر جمهوری اسلامی فریاد می زنند و احکام کشور را ضد حقوق کودک و زن می شمارند، دروغی بیش نیست، چرا که همین افراد کسانی هستند که دختران ایرانی را به شیوخ عرب می‌فروشند.

وی تصریح کرد: کسانی که امروز داعیه دار حقوق بشر شده اند، چرا زمانی که سرشبکه باند قاچاق دختران دستگیر شد، سکوت کرده بودند و هیچ عکس العملی نشان ندادند؟

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه پدر رومینا باید سزای اعمال خود را ببیند، ابراز کرد: دخترانی که با الگوبرداری از زندگی غرب، ارتباط با نامحرم و برهنگی را خوشبختی می‌دانند، بدانند که به بیچارگی مبتلا خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha