شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام موسیوند

حوزه / مدیر مدرسه رسول اکرم (ص) مریانج گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در مقاطع هشتم، نهم و دهم که همان سیکل سابق است، مدرسه رسول اکرم(ص) از بین داوطلبان اقدام به جذب طلاب مستعد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مدرسه رسول اکرم(ص) شهر مریانج یکی از مدارس استان همدان است که از سال ۸۸ با جذب طلاب شروع به فعالیت کرده است.

حجت الاسلام عباس موسیوند مدیر این مدرسه در گفت و گو با خبرنگار حوزه، با اشاره به اینکه پس از اینکه یکی از خیرین زمینی را وقف ساخت حوزه کرد، با کمک‌های مردمی و تلاش‌های آیت الله موسوی اصفهانی مدرسه رسول اکرم(ص) ساخته شد، گفت: مدرسه رسول اکرم شهر مریانج در مدت زمان اندک پس از تاسیس و احداث آن توانسته است به موفقیت‌های خوبی در حوزه دینی و علمی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه این مدرسه هر ساله در مقطع سیکل دارای پذیرش است، عنوان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته در پایه های  هشتم، نهم و دهم که همان سیکل سابق است، از بین داوطلبان اقدام به جذب طلاب مستعد خواهد کرد.

حجت الاسلام موسیوند، مدرسه رسول اکرم را از مدارس موفق استان برشمرد و گفت: در کنار اساتید به نام و مجرب این مدرسه، اکثریت طلاب در حال تحصیل نیز دارای معدل و نمرات بالا و جز استعدادهای درخشان هستند.

وی اظهار کرد: با وجود آنکه سابقه این مدرسه کم  است، اما در همین مدت کوتاه نیز اساتید و مبلغان توانایی جز خروجی‌ها در این سال‌ها بوده‌اند و قطعا از این پس نیز این راه با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) در پایان با دعوت از جوانان برای حضور در حوزه‌های علمیه، مطرح کرد: علاقه مندان تحصیل در حوزه‌های علمیه می توانند برای ثبت نام به سایت پذیرش معاونت آموزش حوزه به آدرس https://paziresh.ismc.ir مراجعه و برای دریافت دفترچه ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha