جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه حضرت رسول مریانج

حوزه/ مدیریت و کادر مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) به مناسبت روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، با حضور در درمانگاه مریانج از زحمات و تلاش‌های پرستاران قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در همدان، مدیریت و کادر مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) مریانج استان همدان، پیش از ظهر امروز به مناسبت روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، با حضور در درمانگاه مریانج از زحمات و تلاش‌های کلیه پرستاران قدردانی کردند.

در این مراسم حجت الاسلام محمود حمزه‌پور، مدیر مدرسه با تقدیر از خدمات جامعه پرستاری خصوصا پس از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: نقش برجسته و مهم پرستاران در سلامت و بهبود بیماران بر کسی پوشیده نیست و در ماه‌های گذشته که با این ویروس منحوس روبرو بوده‌ایم، این فعالیت‌ها و خدمات پرستاران دارای ظهور و بروز بیشتری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه مردم قدردان زحمات کادر درمان و پرستاران هستند، یادآور شد: روز پرستار فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات این قشر شریف و زحمت کش است که مجاهدانه با تمام توان در میدان ایستاده و مقاومت کرده‌اند.

در پایان این مراسم نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف درمانگاه مریانج، مدیر و کادر مدرسه علمیه حضرت رسول(ص) با اهداء گل و هدیه، از پرستاران حاضر در این مرکز درمانی تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha