جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ارتباط تصویری نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان همدان با اشاره به فراموش شده حوزه فرهنگ، گفت: امروز برقراری فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب از وظایف اصلی وکلای ملت در مجلس است که می‌توانند با ریل گذاری درست و وضع قوانین در این مسیر گام بردارند.

حجت الاسلام عباس موسیوند، مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) مریانج، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان اظهار داشت: در جریان انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام(ره) آغاز شد، مردم به دنبال تحقق آرمان‌هایی بودند که آن را در پیروزی انقلاب جستجو می‌کردند.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت در تمامی عرصه‌ها از جمله این آرمان‌ها بود، ادامه داد: امروز برقراری فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب از وظایف اصلی وکلای ملت در مجلس است که می‌توانند با ریل گذاری درست و وضع قوانین در این مسیر گام بردارند.

مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) مریانج استان همدان تصریح کرد: در کنار مسائل اقتصادی، موضوع فرهنگ نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که نباید از آن غافل شد. البته متاسفانه مدتهاست به فراموشی سپرده شده است.

وی، توجه ویژه به موضوع فضای مجازی شد و خاطر نشان کرد: امروز فضای مجازی به محل پرچالشی تبدیل شده است که نیازمند مدیریت در این حوزه از طرف متولیان آن هستیم.

حجت الاسلام موسیوند با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نباید نگاه شخصی یا منطقه‌ای به مسائل داشته باشند، ابراز کرد: مجلسی در تراز انقلاب است که به فکر اجرایی کردن عدالت در سطح کلان جامعه باشد.

وی، مهم‌ترین وظیفه مجلس یازدهم را پیگیری بحث معیشت اقشار ضعیف جامعه دانست و بیان کرد: نمایندگان مردم، باید ورود جدی در رفع مشکلات اقتصادی داشته باشند و تحقق عدالت اقتصادی را، مد نظر آنها باشد.

مدیر مدرسه رسول اکرم(ص) مریانج استان همدان در ادامه با بیان اینکه با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد، گفت: نمایندگان باید مراقب باشند که به سمت صاحبان قدرت و ثروت نروند، چرا که اگر این اتفاق رخ دهد و مسئولی مبتلا به فساد و باند قدرت شود، نمی‌تواند تصمیمی در راستای عدالت اجتماعی و برای مردم بگیرد.

حجت الاسلام موسیوند به انتظار روحانیت و علما از نمایندگان مجلس اشاره کرد و یادآور شد: آنچه روحانیت از نمایندگان می‌خواهد، همان درخواست مردم است و آن هم حل مشکلات معیشتی و برداشتن باری از دوش مردم می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha