سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شورش های مینیاپولیس

حوزه/ نویسنده کتاب عصر امام خمینی، گفت: کشوری که سردمداران صهیونیست آن مستمراً برای ما  نسخه «حقوق بشر» می‌پیچند دست‌به‌گریبان «سرطان بدخیم» ظلم و بی‌عدالتی است و هیئت حاکمه آمریکا و مدعیان دروغین دموکراسی، امروز درمان آن را برای مردم خود دستور شلیک مستقیم گلوله و ورود گارد ملی می‌دانند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، در رابطه با شورش‌های شهر مینیاپولیس در پی کشته شدن «جورج فلوید»، اظهارداشت: حوادث و شورش‌های عجیب مینیاپولیس آمریکا در پی کشته شدن «جورج فلوید» رنگین‌پوست، در واقع همان غده چرکین و کهنه ظلم و تبعیض نظام سرمایه‌داری است که صد باره سر  باز کرده و پس از این هم بی‌تردید ایالات متحده آبستن «حوادث بزرگ‌تری» می‌باشد.

وی گفت: کشوری که سردمداران صهیونیست آن مستمراً برای ما  نسخه «حقوق بشر» می‌پیچند دست‌به‌گریبان «سرطان بدخیم» ظلم و بی‌عدالتی است و هیئت حاکمه آمریکا و مدعیان دروغین دموکراسی، امروز درمان آن را برای مردم خود دستور شلیک مستقیم گلوله و ورود گارد ملی می‌دانند!

این استاد حوزه علمیه، اضافه کرد و بیان داشت: مردمی که «شعار اصلی» مطالبات خود را آخرین «التماس‌های فلوید» از پلیس بی‌رحم آمریکا (بگذارید نفس بکشم) قرار داده‌اند، بیانگر «تکانه‌های شدید» تحقق تدریجی تحلیل  عمیق امامین انقلاب پیرامون آینده پرچم‌داران تمدن مادی و الحادی غرب و به تعبیر آقا «غرق شدن کشتی تایتانیک» آمریکاست؛ «أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِعادٍ إِرَمَ ذاتِ الْعِمادِ»... .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی در پایان با اشاره به فیلم اعتراضات شهر مینیاپولیس، گفت: تصاویر را ببینید و خود قضاوت کنید! تصاویری که جریان «غرب پرست داخلی»  اصرار بر «کتمان» آن دارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha