چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ارسال ۱۸ تن کمک غذایی خیریه اسلامی به محله‌های تظاهرات زده در مینیاپولیس

حوزه/ بنیاد زکات آمریکا با دو سازمان خیریه اسلامی دیگر در شهر مینیاپولیس آمریکا برای فرستادن مواد غذایی تازه همکاری به عمل می‌آورد تا افراد آسیب پذیر در محاصره پلیس، را از گرسنگی نجات دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wibw، در پی اعتراضات به قتل جورج فلوید، و تظاهرات‌های خیابانی علیه پلیس آمریکا به ویژه در مینیاپولیس، یک بنیاد اسلامی ۱۸ تن محصولات تازه خوراکی را به این شهر تحویل داده است.

بنیاد زکات آمریکا ، یک موسسه خیریه اسلامی، یک تریلر یخچالدار از محصولات تازه و مواد غذایی را برای کسانی که در محله هایی که به محاصره پلیس درآمده ‌اند ارسال کرده و تحویل دادند.

حلیل دمیر مدیر اجرایی بنیاد زکات در این باره گفت: ما بیش از ۱۸ تن محصول تازه و شیر تازه را به محله‌های مختلف مینیاپولیس در نزدیکی محل کشته شدن جورج فلوید فرستادیم، این در حالی است که هم اکنون دردها و محرومیت اقتصادی بیشترین صدمه را وارد کرده و به بالاترنی حد ممکن در این نقاط کشور رسیده است.

وی افزود: همکاران ما که در بخش امداد و نجات زندگی می‌کنند، به مردم آنجا خدمت کرده و کمک رسانی به خانواده‌ها، افراد مسن، مریض و کودکان وظیفه ما به عنوان یک موسسه خیریه بین المللی اسلامی است. و ما بایستی بر اساس ایمان و عمل، نیازهای فوری زندگی همه انسان‌های آسیب پذیر را صرف نظر از نژاد و دین و اعتقادات مذهبی آن‌ها، در درجه اول قرار دهیم.

به گفته وی، دو بنیاد اسلامی عام المنفعه دیگر با اسامی «بنای اسلامی» و «الماعون» بخشی از ائتلاف رهبران مسلمان مینیاپولیس، از زمان قتل فلوید، اقدام به ارزیابی نیازهای رو به رشد جوامع آسیب پذیر و استراتژیک کرده، کنفرانس‌های شبانه برگزار می‌کنند تا دسترسی نیازمندان و افراد متضرر به کمک‌های غذایی و ایمنی را تضمین کنند.

به گفته بنیاد زکات، به آتش کشیده شدن و تعطیلی برخی فروشگاه‌های مواد غذایی کوچک که به طور عادی در خدمت ساکنین کم درآمد بوده‌اند، باعث از بین رفتن مواد غذایی و لوازم روزانه برای بسیاری شده و شکاف بزرگی در مراقبت از این جوامع به وجود آورده است.

دمیر می‌گوید این مسئله به سرعت تبدیل به یک بحران شده که به شدت در حال گسترش و بالا گرفتن است. برخی از محلات به بیابان‌های غذایی تبدیل شده‌اند و هزاران بی‌گناه در این میانه گرفتار شدند که باید به آن‌ها کمک رسانی شود.

  .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha