پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره پیچ و خم خواستگاری

حوزه/ دوره آموزشی در پیچ و خم خواستگاری، با حضور خانم فاطمه ایرجی، کارشناس آسیب ها، مشاور خانواده و مدرس کارگاه روانشناسی به همت مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، دوره آموزشی «در پیچ و خم خواستگاری»، با حضور خانم فاطمه ایرجی، کارشناس آسیب ها، مشاور خانواده و مدرس کارگاه روانشناسی و همچنین همکار سازمان بهزیستی، شهرداری و سازمان ورزش و جوانان به همت مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

«تبیین و ضرورت ازدواج»، «مراحل ازدواج و دلائل نادرست آن»، «مراحل آمادگی و فرآیند آشنایی»، «انواع عشق ها»، «اشتباهات اساسی در خواستگاری»، «عشق های خیابانی و تاثیر آن در سرانجام ازدواج» و همچنین نحوه «گفتگو در خواستگاری» از جمله سرفصل های این دوره آموزشی شمرده می شود.

عشق اعضا به یکدیگر، آشنا شدن با یکدیگر و رشد دادن عشق، الگوهای همسر ایده آل، نشانه های هشدار دهنده ازدواج و همچنین الگوهای ازدواج موفق از جمله مباحث و عناوین دیگری هستند که در این دوره طرح خواهند شد.

شایان ذکر است؛ این دوره آموزشی از ۱۵خردادماه ۱۳۹۹ در بستر فضای مجازی آغاز خواهد شد و علاقه مندان جهت شرکت در این دوره می توانند با شماره ۰۹۳۷۶۷۲۹۵۱۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha